Smadret Weber Q300
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-02-08 22:51

Hej.

Jeg har en 9 mdr. gl. Weber Q300 som desværre blev slået i stykker af et
væltet hegn unden stormen.

Skaden består i, at der hvor det ene hængsel sidder fast på selve "kassen"
er der slået et godt stykke af denne.

Dvs. at når jeg løftet låget, følger det et stykke af "kassen" med. Når den
er kold, er det relativt nemt at få stykkerne til at passe sammen, men jeg
kan nemt forestille mig, at det er knap så sjovt hvis den er 300 grader varm

Men er det muligt at lime eller svejse i kassen? Jeg aner ikke hvad den er
lavet af, og heller ikke hvad det er muligt at svejse på. Men det er sgu
lidt bittert at smide 3.000,- op i vinden

Mvh

Jasper

Fra : Max

Dato : 24-02-08 23:00

Hej Jasper

> Men er det muligt at lime eller svejse i kassen? Jeg aner ikke hvad
> den er lavet af, og heller ikke hvad det er muligt at svejse på. Men
> det er sgu lidt bittert at smide 3.000,- op i vinden

Har du prøvet at snakke med dit forsikringsselskab ?

--
Mvh Max

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-02-08 23:11

> Men er det muligt at lime eller svejse i kassen? Jeg aner ikke hvad den er
> lavet af, og heller ikke hvad det er muligt at svejse på. Men det er sgu
> lidt bittert at smide 3.000,- op i vinden

Forsikring?

--
// Martin [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-02-08 23:40

> Forsikring?

Tjo... det er da en mulighed. Men stadig bittert at smide en fin ting væk,
der muligvis kan laves igen hvis man ved hvordan.

Mvh

Jasper

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-02-08 00:23

In article <47c1f254$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> wrote:

> Tjo... det er da en mulighed. Men stadig bittert at smide en fin ting væk,
> der muligvis kan laves igen hvis man ved hvordan.

Enig.. men hvis du får en ny er det vel ligegyldigt?

--
// Martin [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 28-02-08 08:53

> Men er det muligt at lime eller svejse i kassen? Jeg aner ikke hvad den er
> lavet af, og heller ikke hvad det er muligt at svejse på.

De kan sikkert godt svejses - har du ikke en lokal (plade)smed i nærheden.
Det skal sikkert ikke koster alverden lige at svejse de tynde plader sammen
igen.. Alternativt svejse noget mere gods på...