Måtte til suge vand bruseniche
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 21:17

Hej,

Vi har en bruseniche, hvor der sprøjter vand ud (nej vi vil ikke hænge
forhæng op).
Vi anvender håndklæder til at opsamle vandet. Vi bruger så også håndklædet
til at træde ud på.

Findes der en speciel måtte, som smart kan opsamle dette vand, og nemt komme
af med vandet igen ?

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 22:19

"Flemming" <f> skrev i en meddelelse

> Findes der en speciel måtte, som smart kan opsamle dette vand, og nemt
komme
> af med vandet igen ?

Tror jeg næppe- det nemmeste er da, at bruge en svaber....

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 23:44

"Buffy" <buffy(snabel-a)tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> "Flemming" <f> skrev i en meddelelse

> komme
>
> Tror jeg næppe- det nemmeste er da, at bruge en svaber....

Ja og nej.

Mht måtte tænker jeg f.eks. på noget med 'sidekanter' så man kan hælde
vandet af efter bad......

Findes det ?

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 23:58

> Mht måtte tænker jeg f.eks. på noget med 'sidekanter' så man kan hælde
> vandet af efter bad......
>
> Findes det ?

Ja, jeg så da nogen små måtter i en eller anden reklame fornyligt, der var
beregnet til, at stille våde støvler på. Ved dog ikke om de er store
nok.....

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-02-08 00:30

"Flemming" <f> skrev>
> Mht måtte tænker jeg f.eks. på noget med 'sidekanter' så man kan hælde
> vandet af efter bad......

Bilmåtter/varerumsmåtter?

--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 23-02-08 00:32

Hej Flemming

> Findes der en speciel måtte, som smart kan opsamle dette vand, og
> nemt komme af med vandet igen ?

Vi har i mange år brugt en gummiskraber til at fjerne vandet med,
den skal hverken vrides eller hænges til tørre.

--
Mvh Max