Erfaring med laminatgulve fra Bauhaus søge~
Fra : Optimus Prime

Dato : 22-02-08 09:06

Jeg har kigget lidt på laminatgulve i Bauhaus og var nysgerrig efter om
de var bedre eller dårligere end noget de andre byggemarkeder kan præster?

Det ene mærke er Parador, kan ikke lige huske det andet; men ifølge de
kataloger der lå derude var de jo helt suveræne med 15-20 års garanti
(på hvad)

Fra : Michael

Dato : 23-02-08 14:08

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det ene mærke er Parador, kan ikke lige huske det andet; men ifølge de
> kataloger der lå derude var de jo helt suveræne med 15-20 års garanti (på

Jeg har ikke konkrete erfaringer med Bauhaus gulve, men hæng dig ikke i om
der er 5, 15 eller 150 års garanti mod gennemslidning. Laminatgulve er
generelt næsten umulige at slide op grundet det ekstremt hårde slidlag. Kig
istedet på om gulvet "føles" rigtigt eller om det føles plasticagtigt
(hvilket det jo er).

Selv har jeg Pergo Naturaltouch hvilket ser ud og føles næsten som et
rigtigt trægulv. Det forhandles bla. af Silvan og er i den dyre ende, men et
gulv betyder utrolig meget for et rum så det er et dumt sted at spare.