Kontaktinfo fra DBA
Fra : Mr. D

Dato : 19-02-08 21:19

Skulle der være en venlig sjæl der vil finde kontaktinfo for mig på

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53894565

danniboy_dk(snabela)hotmail.com

På forhånd tusind tak :)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-02-08 21:24

Hej!

Mr. D wrote:

> Skulle der være en venlig sjæl der vil finde kontaktinfo for mig på

For ind i h......, så betal dog for kontaktinformationen! Det kan da ikke være
rigtigt at vi skal være "kontaktinformationsludere" her i gruppen

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Klaus Andersen

Dato : 19-02-08 21:51

"Mr. D" <verysecret@.com> skrev i en meddelelse
> Skulle der være en venlig sjæl der vil finde kontaktinfo for mig på
>
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53894565
>
> danniboy_dk(snabela)hotmail.com
>
> På forhånd tusind tak :)

Hvad skal du dog med kontaktinformation?
Du har jo alligevel ikke råd til at købe den - koster jo 2999,- og du har jo
ikke engang de 15,- kr. det koster at købe et døgns adgang.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-02-08 01:06

On Feb 19, 9:50 pm, "Klaus Andersen" <klaus_ander...@yahoo.com> wrote:

> Hvad skal du dog med kontaktinformation?
> Du har jo alligevel ikke råd til at købe den - koster jo 2999,- og du har jo
> ikke engang de 15,- kr. det koster at købe et døgns adgang.

He He SÅDAN !!!

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Mr. D

Dato : 20-02-08 19:58

Klaus Andersen skrev:
> [...]
> Du har jo alligevel ikke råd til at købe den - koster jo 2999,- og du har jo
> ikke engang de 15,- kr. det koster at købe et døgns adgang.

Hah! :D Sjovt.

Jeg har ikke noget betalingskort - kloge åge ;) Og ja - der er andre og
mere omstændige muligheder for at indbetale 15kr. Det var dog noget
nemmere at spørge om der var en venlig sjæl her i gruppen der ville
hjælpe mig denne ene gang - og det var der. Og det var ikke dig ;)

Jeg undskylder ærbødigst hvis jeg ødelage din aften med mit indlæg ;)

Fra : Klaus Andersen

Dato : 20-02-08 22:46

> [...]
> nemmere at spørge om der var en venlig sjæl her i gruppen der ville hjælpe
> mig denne ene gang - og det var der. Og det var ikke dig ;)

Har du heller ikke en mobil? - hvis ikke, så må man da undres over hvad
sådan en fyr vil med med en gennemstrømningsvandvarmer (bevares - jeg ved
der rent faktisk findes folk som forsager al moderne teknik, såsom
mobiltelefoner, betalingskort, netbank, girokort osv. - men de lever som
regel i
Amazonas og i Thylejren - og sådan nogen steder).

Eller er du en knægt på 10 år der vil give sin far sådan én i gave?

Jeg tror ikke på dig - jeg tror bare du er nærrig - og hvis jeg tager fejl,
må den almægtige tilgive mig.

//

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-02-08 23:42

> Jeg tror ikke på dig - jeg tror bare du er nærrig - og hvis jeg tager
> fejl,
> må den almægtige tilgive mig.

Ikke nærig, bare fattig - lige som folk, der tigger.

Mvh Maria

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-02-08 23:48

Hej!

Maria Frederiksen wrote:
> Ikke nærig, bare fattig - lige som folk, der tigger.

Nu er de fleste jo egentligt ikke fattige, de har bare ingen penge. Og der er
faktisk en forskel hvis du spørger mig.

Men at blakke os for information til 16,- her i gruppen - over my dead body

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 00:15

> Ikke nærig, bare fattig - lige som folk, der tigger.
>
> Mvh Maria

Men Kr. 2999,- til en vandvarmer har han da åbenbart trods alt!

Hilsen M

Fra : Holst

Dato : 21-02-08 09:24

Klaus Andersen wrote:

> Har du heller ikke en mobil? - hvis ikke, så må man da undres over hvad
> sådan en fyr vil med med en gennemstrømningsvandvarmer

Ska en sådan gennemstrømningsvandvarmer tilsluttes mobiltelefonen?

Fra : Holst

Dato : 21-02-08 09:48

Holst wrote:

> Ska en sådan gennemstrømningsvandvarmer tilsluttes mobiltelefonen?

Indsæt venligst selv et 'l' et valgfrit sted i 'Ska'.

Fra : Klaus Andersen

Dato : 21-02-08 19:48

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Indsæt venligst selv et 'l' et valgfrit sted i 'Ska'.

Nej, men man kan sende en sms til den blå avis og få sin adgangskode i en
svar sms - koster vist 29,-.

Fra : Mr. D

Dato : 21-02-08 20:58

Klaus Andersen skrev:
> [...]
>
> Eller er du en knægt på 10 år der vil give sin far sådan én i gave?
>
> Jeg tror ikke på dig - jeg tror bare du er nærrig - og hvis jeg tager fejl,

Det var dog utroligt. Det er jo en ren børnehave herinde.

Klaus! Jeg er virkelig ked af jeg har forulempet dig så meget med mit
indlæg. Jeg håber du kommer over det engang ;)

Jeg melder mig ud her - (Stor) tak til de der valgte at hjælpe - og tak
til Klaus for et godt grin og en meget lærerig lektie. (By the way -
beder du også din nabo om leje af skruetrækker når han kommer og låner
den for at sætte en lampe op? Hjælp andre og de vil hjælpe dig.)

Over and out ;)

Fra : Hauge

Dato : 21-02-08 21:01

Mr. D wrote:
> Over and out ;)

Så slipper vi da for dit lort.

/Hauge

Fra : Max

Dato : 21-02-08 21:08

Hej Mr. D

> way - beder du også din nabo om leje af skruetrækker når han kommer
> og låner den for at sætte en lampe op? Hjælp andre og de vil hjælpe

Du fatter da ikke en bjælde, det du laver svare til at du hjælper
indbrudstyvene ved at fortælle dem hvordan de nemmest brækker
ind i naboens hus, er det den slags hjælp du mener er OK ?

--
Mvh Max

Fra : Uni Bull

Dato : 20-02-08 17:53

"Mr. D" <verysecret@.com> skrev i en meddelelse
> Skulle der være en venlig sjæl der vil finde kontaktinfo for mig på
>
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53894565
>
> danniboy_dk(snabela)hotmail.com

35835569

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-02-08 18:47

"Uni Bull" <Noway@here.nu> skrev i en meddelelse
> "Mr. D" <verysecret@.com> skrev i en meddelelse

> 35835569

Kanon. Har du nummeret til krak også? ;)

- Martin

Fra : nille

Dato : 21-02-08 09:11

"Mr. D" <verysecret@.com> skrev i en meddelelse
> Skulle der være en venlig sjæl der vil finde kontaktinfo for mig på

> [...]

Så værs'go da, så du kan få din vandvarmer: 79321448

nille

Fra : Leonard

Dato : 21-02-08 10:25

On Thu, 21 Feb 2008 09:11:09 +0100, nille wrote:

> Så værs'go da, så du kan få din vandvarmer: 79321448

Det er så en rigtig dårlig ide at belaste landets politi med
telefonsjov. De har vigtigere ting at foretage sig.

--
Leonard