Adgang til DBA
Fra : Mr. D

Dato : 18-02-08 19:57

Er der nogen der tilfældigvis har en åben adgang til DBA de vil dele for
en ganske kort stund? :)

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-08 20:07

Mr. D wrote:
> Er der nogen der tilfældigvis har en åben adgang til DBA de vil dele
> for en ganske kort stund? :)

Hvis jeg havde, ville jeg ikke.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Mr. D

Dato : 18-02-08 20:18

Mr. D skrev:
> Er der nogen der tilfældigvis har en åben adgang til DBA de vil dele for
> en ganske kort stund? :)
Ok...sorry. kan høre det ikke er velset at spørge om sådan noget. Glem
mit indlæg ;)

Fra : SB

Dato : 18-02-08 21:50

"Mr. D" <verysecret@.com> skrev i en meddelelse
> Ok...sorry. kan høre det ikke er velset at spørge om sådan noget. Glem mit
> indlæg ;)

Jeg har adgang, synes ikke det er så dyrt endda at det kan svare sig at lade
være hvis man handler der bare en gang imellem

Søren

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 19-02-08 06:44

> Ok...sorry. kan høre det ikke er velset at spørge om sådan noget. Glem mit
> indlæg ;)

Typisk sender man et link til en annonce og spørger om der er nogle der har
kontakt oplysninger til den...
Så får man som regel en mail

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-02-08 00:45

On Feb 18, 7:56 pm, "Mr. D" <verysecret@.com> wrote:
> Er der nogen der tilfældigvis har en åben adgang til DBA de vil dele for
> en ganske kort stund? :)

Papirudgaven er gratis i utroligt mange butikker som Føtex, mange
tankstationer, bagere etc.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand Så kan det være vi andre ikke skal holde i kø i

Fra : Peter T.

Dato : 19-02-08 08:50

Christian B. Andresen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Papirudgaven er gratis i utroligt mange butikker som Føtex, mange
> tankstationer, bagere etc.

Men papirudgaven har også *meget* færre annoncer end netudgaven. Der
manglede hele undersektioner i de forskellige kategorier sidst jeg fik
stukket en papirudgave i hånden. Det er dog et års tid siden nu.

--
Peter T.

Fra : Kåre

Dato : 19-02-08 12:57

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Men papirudgaven har også *meget* færre annoncer end netudgaven. Der
> manglede hele undersektioner i de forskellige kategorier sidst jeg fik
> stukket en papirudgave i hånden. Det er dog et års tid siden nu.

Sådan tror jeg da stadig det er:

Det er gratis at sætte annoncer i DBA.dk. Men her skal man købe annoncerne.

Det er gratis at få den trykte avis, men her koster det penge at få annoncer
i.

Sådan er livet.

mvh
Kåre

Fra : Mr. D

Dato : 19-02-08 21:16

Kåre skrev:
> [...]
>
> Det er gratis at få den trykte avis, men her koster det penge at få annoncer

Tak for alle jeres svar - trods alt ;) Jeg vil forsøge med at finde
annoncelinket og se om jeg er heldig at få kontaktinformationerne

Fra : curiculum@live.dk

Dato : 08-03-08 10:07

hej,

hvis der er en venlig sjæl som vil oplyse kontakt oplysningerne til
disse link, vil jeg da værdsætte det rigtig meget :)

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54108523

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53952891

har ikke prøvet at gøre sådan før men føler simpelthen det er ripning
hvis man ønsker at købe noget på DBA, til 100 kr, også skal man betale
15 kr for adgang. Nu bruger jeg ikke DBA så ofte at det kan betale sig
at købe fuld VIP adgang.

Tusind tak på forhånd:D

Mvh Curi

Fra : John

Dato : 08-03-08 20:18

> [...]
> hvis man ønsker at købe noget på DBA, til 100 kr, også skal man betale
> 15 kr for adgang. Nu bruger jeg ikke DBA så ofte at det kan betale sig

Ingen arme, ingen kage.

> Tusind tak på forhånd:D

Åh, det var da så lidt - skulle det være en anden gang.