trådløs termometer
Fra : Peter Holm

Dato : 18-02-08 09:03

hejsa

jeg leder efter et trådløst termometer / hygrometer med flere sendere (2-3
stykker) til en fornuftig pris.
Hvor finder jeg sådan en ?

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 18-02-08 09:07

Peter Holm wrote:
> hejsa
>
> jeg leder efter et trådløst termometer / hygrometer med flere sendere
> [...]

Har fundet nedenstående i norge og ikke på lager.

http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?template_file=link_product.html&link=DinPrisNO&artnr=340647&utm_source=dinprisno&utm_medium=cpc

kan man finde den i danmark?

Peter

Fra : Gamle

Dato : 18-02-08 15:33

Peter Holm wrote:

> Har fundet nedenstående i norge og ikke på lager.
>
> http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?template_file=link_product.html&link=DinPrisNO&artnr=340647&utm_source=dinprisno&utm_medium=cpc
>
> kan man finde den i danmark?

Der følger kun een sender med, men den kan klare 3 sendere. Men det kan de
fleste trådløse termometre. Desværre koster en ekstra sender det samme som
et helt nyt sæt. Men kig efter når de er på tilbud og køb så f.eks. 3 stk og
sæt alle sendere til een modtager. Sådan har jeg gjort og det fungerer fint.

Mvh.
Torben

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-08 17:40

Hej!

Peter Holm wrote:

> jeg leder efter et trådløst termometer / hygrometer med flere sendere (2-3
> stykker) til en fornuftig pris.
> Hvor finder jeg sådan en ?

Jeg har en OBH Nordica løsning som kan klare tre kanaler og sender over 433MHz
båndet. Virker fint nok, men bruger kun een sensor.

Burde kunne findes i en Imerco / Inspiration e.lign.

Tror den kostede omkring 249,- med een sensor.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : mairi97@hotmail.com

Dato : 25-02-08 14:31

Jeg vil lure med her.. har nemlig samme ønske.

har selv kiggede i harald nyborg, hvor du kan købe det for 79 kr.. til
den pris kan man jo købe flere.