Ekstra glas til drivhus hvor er det billig~
Fra : Erling Vestergaard M~

Dato : 15-02-08 12:47

Hejsa

Vinterens blæst og storm og naboens børns fodbold har fået fjernet et
par ruder i drivhuset. Nu vil jeg gerne skære nogle nye så huset kan
blive helt igen, hvor finder man noget billigt glas uden at stå på
genbrugspladsen hele weekenden og vente på at der kommer nogen med en
gammel punkteret termorude??

Jeg bor i nordjylland.

-Erling

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 13:01

Smut forbi det nærmeste byggemarked eller tømmerhandel.
Det er almindeligt glas, ikke noget specielt.
Jeg har købt i en XL Byg, har også set glas i Bilka, Silvan og ligende
steder - typisk hvor de også sælger drivhuse.
Der kunne jeg købe de almindelige mål ellers ville de gerne tilskære det for
mig - mod betaling naturligvis.
Ellers smut forbi en glarmester.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 13:03

Glemte lige prisen.
Et helt vindue kostede under 50,- - så der gad jeg ikke prøve at spare.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Max

Dato : 15-02-08 13:29

Hej Erling

> blive helt igen, hvor finder man noget billigt glas uden at stå på
> genbrugspladsen hele weekenden og vente på at der kommer nogen med en

Jeg bruger den lokale glarmester, smider en seddel med mål ind
til ham og henter glassene tilskåret efter et par dage, prisen er
ikke noget at tale om syntes jeg.

--
Mvh Max

Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-02-08 22:42

"Erling Vestergaard Matthiesen" <evm@nospamkom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt igen, hvor finder man noget billigt glas uden at stå på
> genbrugspladsen hele weekenden og vente på at der kommer nogen med en

Din lokale glaremester har dem sikkert liggende færdige.
Her hvor jeg kommer fra kan jeg gå lige ind og bede om
det antal jeg skal bruge og de koster 30 kr. pr. glas.
Det forudsætter selvfølgelig at du har et drivhus med standard
størrelse på glasset. Mener det er omkring de 30 cm på
hver led.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-08 22:45

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev
> Det forudsætter selvfølgelig at du har et drivhus med standard
> størrelse på glasset. Mener det er omkring de 30 cm på
> hver led.

Mener ellers det mest anvendte er 61x61.
--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-08 02:38

Erling Vestergaard Matthiesen skrev:
> [...]
> blive helt igen, hvor finder man noget billigt glas uden at stå på
> genbrugspladsen hele weekenden og vente på at der kommer nogen med en

Du kan også finde glas i den blå avis og gul&gratis.

mvh.
Klaus Ankerstjerne Eriksen

--
Advarsel - spejlslibning kan være stærkt vanedannende!
http://www.aigis.dk/webdocastro/telescope_2007.html