Søges: En fra Hedehusene der fik lagt tag ~
Fra : Lars Hansen

Dato : 10-02-08 14:47

Hejsa

Jeg vil gerne i kontakt med ham jeg mailede lidt frem og tilbage med i
februar/marts 2006 i forbindelse med at jeg lige havde fået lagt nyt
eternittag og han skulle til at have lagt nyt.

Vi mailede lidt angående mine erfaringer med det firma jeg havde brugt og
som du ville bruge.
(Nej! Jeg nævner ikke firmanavnet).

Grunden til at jeg gerne vil finde frem til dig igen er at vores tag er
lavet helt forkert og ulovligt. Og nu her 1½ år efter finder vi også
pludselig ud af at firmaet slet ikke var medlem af BygGaranti som de ellers
reklamerede med. Så vores udvej er formentlig et civilt søgsmål, og der står
man jo stærkere hvis man er flere med samme problemer.

For øvrigt er Dansk Byggeri ski... ligeglade med at nogle har brugt deres
logo og navn uden at være medlem......... meget betryggende!!!!

Du kan skrive til mig på Lars@olandTIGER.denmark (Fjern katten og erstat
denmark med DK).

Mvh
Lars Hansen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-02-08 17:34

"Lars Hansen" <Lars@oland.denmark> skrev i en meddelelse
> (Nej! Jeg nævner ikke firmanavnet).

Hvorfor???
Andre kunne have glæde af at undgå
sådan et fuskerfirma.

Fra : Lars Hansen

Dato : 11-02-08 19:29

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> "Lars Hansen" <Lars@oland.denmark> skrev i en meddelelse
>>
> Hvorfor???
> Andre kunne have glæde af at undgå
> sådan et fuskerfirma.

Fordi jeg ikke vil hænge firmaet ud før en eventuelt sag er overstået.
Jeg vil jo helst ikke have et eller andet på nakken med noget "svineri af
firmanavn"...

Mvh
Lars Hansen

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-02-08 17:44

> [...]
> ellers reklamerede med. Så vores udvej er formentlig et civilt søgsmål, og
> der står man jo stærkere hvis man er flere med samme problemer.

Hold da op. Jeg troede ellers de kom og lavede det om? Hvordan står sagen
nu?

- Martin

Fra : Lars Hansen

Dato : 11-02-08 19:32

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Hansen" <Lars@oland.denmark> skrev i en meddelelse

> Hold da op. Jeg troede ellers de kom og lavede det om? Hvordan står sagen
> nu?
>
> - Martin

De mødte aldrig op som aftalt, desværre. (Havde jeg helt ærligt heller ikke
regnet med, de ved jo godt at de har lavet noget skidt)
Sagen ligger lige nu hos Byggeriets Ankenævn som siger at tagfirmaet ikke
behøver at deltage i sagen og ej heller følge en afgørelse da de ikke var
medlem af BygGaranti da de lavede taget.
Så lige nu går vi og venter på svar fra Ankenævnet.........

Mvh
Lars Hansen