Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lystelt
Fra : *MAG*

Dato : 05-03-08 05:27

Hej i gruppen

Jeg har købt mig et lystelt som jeg skal bruge til og tage nogen foto
i, men jeg har desværre ikke nogen fotolamper.

Kan jeg bruge nogen almindelige dagslys/grolys pærer fra Bauhaus, de
er i varmhvid på 4000K

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-03-08 13:53

*MAG* wrote:

> Kan jeg bruge nogen almindelige dagslys/grolys pærer fra Bauhaus, de
> er i varmhvid på 4000K

Du kan bruge en hvilken som helst lyskilde, hvis du starter optagelserne
med at lave en hvidballance kalibrering...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 05-03-08 14:25

> Du kan bruge en hvilken som helst lyskilde, hvis du starter optagelserne
> med at lave en hvidballance kalibrering...

Nils du er offtopic men dit svar på dette offtopic indlæg!

Kan du se hvor åndsvagt det er når man som du "leder" efter noget at brokke
sig over,,,,,,,, nej det kan du nok ikke!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 05-03-08 14:20

"*MAG*" <martin.magnussen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan jeg bruge nogen almindelige dagslys/grolys pærer fra Bauhaus,

Du er off-topic, indkøbssnak hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : keld hansen

Dato : 05-03-08 16:12

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> "*MAG*" <martin.magnussen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er off-topic, indkøbssnak hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

> [...]
Hej
Manden spørger da ikke til indkøb af lamper.
Han spørger om de nævnte kan bruges.
Jeres evindelige interne stridigheder slider på alle.
Kunne I ikke finde en dag, hvor I går ud på fælleden, og afgør jeres
stridigheder, som mænd.
Jeg er sikker på, at der i diverse grupper findes adskillige villige
sekundanter.
Hilsen Keld

Fra : Bo Bjerre

Dato : 05-03-08 16:40

keld hansen wrote:

> Jeres evindelige interne stridigheder slider på alle.
> Kunne I ikke finde en dag, hvor I går ud på fælleden, og afgør jeres
> stridigheder, som mænd.

Må jeg foreslå løse murbrokker på 600meters afstand

Bo //

Fra : Bjarne

Dato : 05-03-08 16:44

> [...]
> stridigheder, som mænd.
> Jeg er sikker på, at der i diverse grupper findes adskillige villige

Ja, Keld du har 110% ret... Det er satme for DUMT, hvis jeg spurgte om jeg
kunne bruge et Canon kamera til at fotografere et bryllup... Ville det så
være off topic?... Det utroligt...

Af alle grupper jeg er med i, er dk.fritid.foto godt nok den gruppe der får
de største kværulanter på banen. Det hjalp at NRE er på den "forbudte"
liste, men der er tendens til at der snart kommer nye kandidater... Incl mig
selv vil nogen sikkert sige, dersom jeg svarer på indlægget. Jeg skal nok
holde mig i skindet fremover.

mvh
Bjarne

Fra : *MAG*

Dato : 05-03-08 11:29

On 5 Mar., 16:43, "Bjarne" <vesterp...@gmail.com> wrote:

> [...]
> selv vil nogen sikkert sige, dersom jeg svarer på indlægget. Jeg skal nok

øhhhhh tak for alle de gode svar dejligt en masse der interesere
sig for foto.