Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diasschow
Fra : Heinrich Nielsen

Dato : 04-03-08 23:00

Jeg er løbet panden mod en mur. Er der en der kan fortælle mig, hvordan jeg
laver en billedserie med lyd der kan vises på en TV skærm.
Jeg kan sagtens lave det i Power Point men det kan jeg jo kun vise på en PC.
Jeg håber, at en kender løsningen på det problem, så vil jeg blive glad.
Venlig hilsen
Heinrich

Fra : Søren Reinke

Dato : 04-03-08 23:26

Heinrich Nielsen wrote:
> [...]
> Jeg håber, at en kender løsningen på det problem, så vil jeg blive glad.

Lad det som en DVD, med slideshow på.

Jeg kan ikke huske hvad for et program der kan gøre det, men jeg vil tro
de fleste dvd brænder programmer kan hjælpe dig.

jeg er sikker på Google er din ven.

/Søren

Fra : Mogens

Dato : 04-03-08 23:37

Heinrich Nielsen har bragt dette til os:

Pro Show Gold kan det http://www.photodex.com/

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 04-03-08 23:39

Heinrich Nielsen skrev:
> [...]
> Jeg håber, at en kender løsningen på det problem, så vil jeg blive glad.

ProShow Gold kan en hel masse med overgange, speak, musik osv...

--
Venlig hilsen
Kurt Kjær Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 09:03

> [...]
> PC.
> Jeg håber, at en kender løsningen på det problem, så vil jeg blive glad.

Jeg kan også kun anbefale Proshow Gold

VH
Per

Fra : Heinrich Nielsen

Dato : 05-03-08 11:26

Jeg siger jer tak for alle svarene, det ser ud til at Pro Show Gold er
programmet jeg kan bruge, har downloaded det glæder mig til at komme igang
endnu engang tak for svarene
venlig hilsen
Heinrich

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 07-03-08 08:52

"Heinrich Nielsen" <heinrich.n@nielsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> PC.
> Jeg håber, at en kender løsningen på det problem, så vil jeg blive glad.

Jeg ser at det er end el som har anbefalet ProShow Gold. Ønsker du en
enklere software, så kan jeg anbefale VSO Photo DVD

mvh
Gunnar