Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges: Nyhedssite for foto
Fra : KimT

Dato : 27-02-08 18:43

Jeg søger et godt nyhedssite for foto-folk.
Det skal give informationer om nyheder og gerne artikler om teknikker mm.
Der skal gerne være et "pænt" flow af nyheder/nye artikler, så der er godt
med læsestof.
Sproget kan være dansk eller engelsk.
Hvis sitet har et godt forum er det også et plus.

Hvilke sites kender i som passer på ovenstående?

Mvh Kim

Fra : /Peter

Dato : 27-02-08 18:56

"KimT" <virkerikke@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sproget kan være dansk eller engelsk.
> Hvis sitet har et godt forum er det også et plus.
>
> Hvilke sites kender i som passer på ovenstående?

F.eks.:
http://www.fredmiranda.com/
&
http://www.dpreview.com/

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-02-08 19:48

KimT wrote:
> [...]
> Sproget kan være dansk eller engelsk.
> Hvis sitet har et godt forum er det også et plus.
>
> Hvilke sites kender i som passer på ovenstående?

det afhænger af hvad du fotograferer...

Men for landskabsfotografer er http://luminous-landscape.com/ er sted
med mange artikler og historier. Ikke så meget om teknik.

Kig f.x. ind på
http://luminous-landscape.com/essays/
http://luminous-landscape.com/techniques/
http://luminous-landscape.com/tutorials/