Hvor er der fotofælder henne mellem Sønder~
Fra : SN

Dato : 16-07-01 12:02

Hej NG!
Regner med at køre en tur til København, Fredriksberg i løbet af ugen og i
den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogle faste
fotofælder på vejen derover , det er første gang jeg selv kører derover...
Jeg kører motorvej det meste af vejen...
Er der kommet nogen på motorvejen??
Håber på svar...
M.v.h
Søren N
Kawa GPX750R

Fra : Albert

Dato : 16-07-01 14:01

Så den klassiske varevogn med en blitz på motorvej syd for Roskilde. Den
vej kommer du også, hvis du tager motorvej.

Problemet er bare, at en varevogn kan flyttes...

Fra : RpR

Dato : 16-07-01 18:26

> Så den klassiske varevogn med en blitz på motorvej syd for Roskilde. Den
> vej kommer du også, hvis du tager motorvej.
>
> Problemet er bare, at en varevogn kan flyttes...

Så skulle man da liste op bag dem og tippe dem

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-07-01 19:51

> Så skulle man da liste op bag dem og tippe dem

Eller hænge plakater op bag på dem, hehe

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 17-07-01 09:08

når man køre forbi smid en vandballon med maling på bagsmækken...nemt
hurtigt..og man behøver ikke at stoppe

hvis man nu kører lad og sige man kører 200+ og der sidder en gut i
bilen..kan han så nå at kravle op foran få fat i kikkerten....og se ens nr
plade før man er for langt væk ?

Lasse
CBR1000f

Fra : Michael Jensen

Dato : 17-07-01 12:28

> hvis man nu kører lad og sige man kører 200+ og der sidder en gut i
> bilen..kan han så nå at kravle op foran få fat i kikkerten....og se ens nr
> plade før man er for langt væk ?

Tror det næppe, men kan man ikke lave en slags rullegarin som kan rulle ned
for nummerpladen når man trykker på en knap ?