Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital -> papirbilleder - bedste kvalitet~
Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 19-02-08 12:01

Hej,

jeg har nogle billeder som jeg gerne vil have i papirformat, men udbuddet af
firmaer der tilbyder den slags er efterhånden temmelig stort synes jeg...

så... jeg vil gerne have nogle inputs til firmaer hvor der er god sammenhæng
mellem pris og kvalitet...
98% af billederne skal "bare" laves i 10x15...

pft.

Rasmus

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-02-08 14:28

Rasmus M. Jensen wrote:

> så... jeg vil gerne have nogle inputs til firmaer hvor der er god sammenhæng
> mellem pris og kvalitet...
> 98% af billederne skal "bare" laves i 10x15...

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb - der er dit spørgsmål
on-topic...

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kenneth

Dato : 21-02-08 18:48

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammenhæng mellem pris og kvalitet...
> 98% af billederne skal "bare" laves i 10x15...

Jeg er rigtig godt tilfreds med sammenhængen melle pris og kvalitet (og
service) hos Pixum (www.pixum.dk)
har kan du endda fravælge det satans software der forsøger at lave alle
billeder om til "normalbilleder" - hvilken er en enorm fordel hvis du har
photoshoppet lidt ud over det sædvanelige

//Kenneth