Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan ikke kopier lille video til min comput~
Fra : Jane

Dato : 13-02-08 16:18

I dag da jeg skulle kopier 10 billeder og en video in på computeren fra mit
camera "Sony DSC-T30" ja så gik det fint som det plejer med billederne, men
da den kom til videoen kom følgende besked "det aktuelle billed kunne ikke
kopieres. Jeg har da gjort det før uden problemer.

Jeg kunne også afspille videoen fra kortet med Windows Media Player, men
lige meget hvad jeg forsøgte så kunne jeg ikke kopiere den til harddisken,
jeg forsøgte også med "Photoshop Elements 3"det virkede heller ikke.

Kortet fra cameraet er et "Sony Memory Stik Pro Du High Speed MagicGate"

Håber der er nogen, det kan give mig en ide om, hvad der kan være galt

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 13-02-08 19:50

heller ikke kopiere den via stifinder?

Per

Fra : Jane

Dato : 13-02-08 21:28

"den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in news:47b33bd2
$0$90265$14726298@news.sunsite.dk:

> heller ikke kopiere den via stifinder?

UPS...Jo det kan jeg så godt, det havde jeg slet ikke prøvet/tænkt på,
mange tak for hjælpen. :) :)

--
Venlig hilsen
Jane