Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken pirnter ?
Fra : Jette

Dato : 10-02-08 17:25

Hej

Jeg har tænkt mig at købe en ny printer. Min gamle trofaste HP er udslidt.
Men jeg er i tvivl om, hvad jeg skal købe. Den skal bruges til almindelig
print og breve, fødselsdagskort m.v. men også til foto-print, som gerne må
være rigtig flotte.

Jeg er indstillet på, at det ikke skal være en all-in-one printer (jeg har
scanner og bruger ikke fax hjemme), den må gerne koste lidt, for jeg har
læst, at jo billigere printer - jo dyrere i brug. Hvis den kan printe på
cd'er vil det jo være sjovt, da jeg ofte laver en cd med billeder til
familien.

Jeg håber meget at få nogen gode råd.

Venlig hilsen Jette

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-02-08 22:13

Jette wrote:

> Jeg har tænkt mig at købe en ny printer...cut...

Så har du postet dit spørgsmål i den forkerte gruppe, prøv

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : E.M.

Dato : 11-02-08 17:59

> [...]
> læst, at jo billigere printer - jo dyrere i brug. Hvis den kan printe på
> cd'er vil det jo være sjovt, da jeg ofte laver en cd med billeder til

Jeg kan anbefale en Canon Pixma, nu er jeg ikke helt klar over hvad de
aktuelle modeller hedder, mener det er 4300/5300, de kan alt det du
efterlyser og mere til.

Selv har jeg en 5200, den har bl.a. duplex (printer på begge sider af
papiret) om 4xxx også kan det kan jeg ikke huske.

Mvh. E.M.

Fra : Jette

Dato : 14-02-08 00:16

Tak for svaret om Canon, den vil jeg kigge nærmere på.

Hilsen Jette