Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brænde fotos, vises på TV ?
Fra : John T.

Dato : 09-02-08 20:49

Hej.
Jeg har via Nero-Vision brændt feriebilleder på en DVD,
fantastisk god gengivelse på en 37" fladskærm,
problemet er bare at et foto vises kun i 3 sek.
det går alt for stærkt.
Jeg overførte så de samme fotos til en Usb-nøgle og
her er tiden ok, men billedkvaliteten ikke god.
Feriemappen fylder 970 Mb.
Så hvad anbefaler I jeg gør for:
At beholde den gode kvalitet
samt at fotos vises lidt længere tid ?
Mvh. John T.

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-02-08 23:16

"John T." <tilsteda@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det går alt for stærkt.
> Jeg overførte så de samme fotos til en Usb-nøgle og
> her er tiden ok, men billedkvaliteten ikke god.

Brug et program som f.eks. Proshow Producer, som kan lave jpg billeder om
til en .vob fil/lave en dvd film. Der kan du selv bestemme hvor længe hvert
billede skal vises, og man kan lave flydende overgange mellem billederne,
samt sætte lyd på.

Der findes garanteret mange af sådan nogle programmer derude, men jeg kender
kun lige til Proshow Producer, som virker forholdsvist godt. :)

Mvh Anders

Fra : John T.

Dato : 14-02-08 00:07

> [...]
>
> Der findes garanteret mange af sådan nogle programmer derude, men jeg
> kender kun lige til Proshow Producer, som virker forholdsvist godt. :)

Har nu install. programmet og afprøvet det (med underlægningsmusik)
For pokker hvor er det lækkert !!!!!!!!!!!!
Det koster sku 250 Dollar men fandt en torrent.
Så TAK til Anders og I andre der svarede.
John T:

Fra : Jens

Dato : 10-02-08 15:12

Du går ind i Nero-Vision og sætter tiden til den tid som du selv synes.
Jeg kan ikke huske hvor, men har set den et sted.
mvh. Jens.

Fra : Max

Dato : 10-02-08 17:41

Hej John

> Jeg har via Nero-Vision brændt feriebilleder på en DVD,
> fantastisk god gengivelse på en 37" fladskærm,
> problemet er bare at et foto vises kun i 3 sek.
> det går alt for stærkt.

Kan du ikke stille på tiden i slide show på din DVD afspiller ?

--
Mvh Max