Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God måde at hænge foto på væggen?
Fra : Anders

Dato : 07-02-08 13:18

Hej,

Jeg har en god A3 printer (pixma 9500) og i sammenarbejde med mit canon 400d
så har jeg gode billeder jeg gerne ville printe ud og hæne på væggen.

Jeg søger nu inpsiration til gode materialer, rammer eller lign. Se f.eks
http://www.mitbillede.dk/group.asp?group=11&sub=11 foto print på pladse -
nogle der ved hvor man kan købe sådanne "skum plast plader" i A3 størrese?
Jeg ved godt at de her printer direkte på materiale, men man kan jo også
lime billedet på.

Andre ide'er?

Anders

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-02-08 13:21

"Anders"
> [...]
> printer direkte på materiale, men man kan jo også lime billedet på.

Pladerne er nice til præsentationer, til væggen vil jeg foreslå en tur
i Ikea eller forbi div. marskendisere for mere interessante alternativer.
-max-

Fra : Anders

Dato : 07-02-08 14:00

> Pladerne er nice til præsentationer, til væggen vil jeg foreslå en tur
> i Ikea eller forbi div. marskendisere for mere interessante alternativer.
> -max-
Tak for svaret max - men ve du hvor man kan få de plader? Fedt ser det sgu
ud

Anders

Fra : Preben

Dato : 07-02-08 21:51

> men ve du hvor man kan få de plader? Fedt ser det sgu
> ud

hvad med her:

http://www.tegneogkontor.dk/shop/fix-med-klaeb-432c1.html

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-02-08 15:09

Anders wrote:
> Hej,
>
> Jeg har en god A3 printer (pixma 9500) og i sammenarbejde med mit canon 400d
> så har jeg gode billeder jeg gerne ville printe ud og hæne på væggen.

google på "foamboard site:dk"

Jeg får dem monteret hos Borges Rammer i Malling. Det er lokalt. Han
limer dem på med een eller anden vacuum maskine, så det ser ordentligt
ud. En tykkelse på ca 5mm er fint. Jeg slår et antal meget tynde
hovedløse søm i væggen, så de kun rager ca 3 mm ud. Så presser jeg
billedet ind over dem. Skjult ophæng !

Bo //

Fra : Anders

Dato : 08-02-08 11:25

> [...]
> væggen, så de kun rager ca 3 mm ud. Så presser jeg billedet ind over dem.

Super smart - hvad giver du for en A3?

Anders

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 07-02-08 21:44

"Anders" <a@a.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg ved godt at de her printer direkte på materiale, men man kan jo også

Kanskje du kan sjekke hos en interiørforretning?
De selger LITEX plater, som er beregnet for bad og våtrom. De har akkurat
den konsistensen du er ute etter.

mvh
Gunnar Laurhammer

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 11:23

I København kan du bl.a få skumplader til opklæbning af foto m.m. hos
Tegnecentret, Tutein og Koch.

--
Marten Ølgaard

http://www.comonto.dk
http://www.beerrater.dk
http://www.b2net.dk

Fra : Kell Christensen

Dato : 09-02-08 14:26

Hej - Prøv

J & M Handel Karlslunde 7015 3620

Har i 3, 5, + 10mm - hvid/sort - m/u selvklæb

Også store formater.

Bruger dog selv mest 6mm MDF - Silvan og X-byg mm skærer på mål.

Jeg udstiller pt på Slagelse Bibliotek, hvor ophænget kan ses.

www.infopod.dk

Kell