Gue fundamentals
Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 05-03-08 15:27

Vi er ved at arrangere et fundamentals i Korsør i juni mdr.
Hvis nogle er intersseret vil vi gerne have tilbagemeldinger på
følgende dage. 5-8 juni eller 19-22 Vær opmærksom på 5 juni er
grundlovsdag. Kurset er ikke opslået endnu på GUE hjemmeside.
Prisen for kurset blive max 4000,- pr. deltager. Det afholdes selv om
der er kun er 3 deltager.
Der bliver mulighed for overnatnig i prisen for deltager.

Yderligere information ved henvendelse til undertegnet.

mvh
TZ

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 06-03-08 02:53

On 5 Mar., 23:27, i...@dir-shop.dk wrote:
> [...]
> Der bliver mulighed for overnatnig i prisen for deltager.
>
> Yderligere information ved henvendelse til undertegnet.

Hej Thomas

De 4000,- er det ink. alt?
Hvem er instruktør?

Mvh
Rude

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 06-03-08 07:06

On 6 Mar., 10:53, mor...@rudedyk.dk wrote:

> Hej Thomas
>
> De 4000,- er det ink. alt?
> Hvem er instruktør?
>
> Mvh
> Rude

Hej Rude

Vi har ikke offentliggjort instruktøren endnu da i lige skal have de
sidste ting afklaret. Det er en der taler godt engelsk.
Prisen på de 4000,- er excl. de 50$ til GUE og hvis alt går efter
planen incl, bog. Vi gør vores yderste for at blive indenfor de 4000,-
med det mener jeg at vi mangler et svar fra intresserede om hvornår
det kan passe at vi afholder det. Så vi kan få de sidste ting med
svømmehal på plads.
Der bør ikke komme nogle uforudsete udgifter.

mvh
TZ

Fra : Dive Houg

Dato : 07-03-08 04:52

> [...]
> Der bliver mulighed for overnatnig i prisen for deltager.
>
> Yderligere information ved henvendelse til undertegnet.

Hej

Er interesseret, men har ikke luft til det, hverken i det tidsmæssige
eller økonomiske dykkerbudget.

Tror du man vil overveje at arrangere et næste år også??
Jeg kunne forestille mig vi så var et par stykker der er interesseret.

Mvh
Sebastian

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 07-03-08 15:24

On 7 Mar., 12:51, Dive Houg <seb_...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Tror du man vil overveje at arrangere et næste år også??
> Jeg kunne forestille mig vi så var et par stykker der er interesseret.

Hej Sebastian

Du kan roligt regne med der bliver afholdt flere kurser også næste år.
Det eneste der skulle komme i vejen er hvis udgifterne pludselig
skulle stige voldsomt. Vi planlægger allerede endnu et efter
sommerferien.

mvh
TZ

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 10-03-08 15:18

On 7 Mar., 23:23, i...@dir-shop.dk wrote:

> [...]
> Det eneste der skulle komme i vejen er hvis udgifterne pludselig
> skulle stige voldsomt. Vi planlægger allerede endnu et efter

Hej Gruppe

Så er kurset endeligt 100% på plads.
Det bliver afholdt fra fredag d. 20 juni til og med mandag d. 23
juni.
Instruktøre bliver John Kendall fra England.
Kursus prisen er 4000,- incl Bog, nitrox, mulighed for overnatning,
Svømmehal, instruktør udgifter, osv. Det eneste der ikke er med er
mad, kørsel og Kursus fee til GUE.
Der betales 2000,- ved tilmelding i depositum. Refunderes selvfølgelig
ved aflysning.
Sidste tilmeldings frist er senest 6 juni.
Kurset afholdes i samarbejde med Korsør frømandsklub.
Skulle du ønske flere oplysninger er du velkommen til at kontakte
undertegnet. Du kan også læse mere om kursus indhold på følgende
link.
http://www.gue.com/?q=en/node/116

Så snart John har offentlig gjort kurset på Gue hjemmeside er der også
mulighed for tilmelding via John. Der vil også blive lavet en mulighed
for at tilmelde sig via dir-shop.dk og betale depositum med dankort
betaling.

mvh

Thomas Zielinski

Fra : Ilhan Vardar

Dato : 10-03-08 22:30

Hej,

<info@dir-shop.dk> wrote in message
> [...]

Af ren nysgerrighed, hvor skal dit Tech 1 afholdes?

Best

Ilhan Vardar

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 11-03-08 03:31

On 10 Mar., 22:29, "Ilhan Vardar" <FJERNESva...@city.dk> wrote:
> Hej,
>
> <i...@dir-shop.dk> wrote in message

> Af ren nysgerrighed, hvor skal dit Tech 1 afholdes?
>
> Best
>
> Ilhan Vardar

Det skal også afholdes i korsør området.

mvh
TZ

Fra : Ilhan Vardar

Dato : 11-03-08 13:08

Hej,

> [...]
>
> Best
>
> Ilhan Vardar

Det skal også afholdes i korsør området.

Takker.

Best

Ilhan Vardar