DAN Forsikring
Fra : Ole Dreyer

Dato : 05-03-08 02:56

Hej

Jeg har som mange andre en DAN forsikring. Ideen om DAN tiltaler mig,
alle hjælper alle, og der er en god bid forskning.

Men der er en ting der ikke ser OK ud for mig i deres dækninger. Deres
SAR (Search And Rescue), dvs eftersøgning hvis man er forsvundet under
dyk, den er kun euro 5.500,-. Det virker ikke af meget, en helikopter
koster vist 100.000,- bare før tanken er fyldt og klar til at lette.

Nogen der har inputs/ erfaringer med den? Andre forsikringer dækker
entne ubegrænset eller feks 1 million kr.

Mvh

Ole Dreyer

Fra : joppe

Dato : 05-03-08 15:27

hmmm syntes nu at huske at et lille piskeris engang kostede 2000dkk i
timen, og husker et tilfælde hvor sok har krævet 10.000dkk for en
søredning. 5500Euro er da over 40.000dkk. Jeg sjusser det til 4 timers
flyvning, så hvis jeg sjusser rigtigt er det vel ikke helt tosset. Mon
ikke der er et 0 for meget til at tanke for

Fra : Ole Dreyer

Dato : 06-03-08 02:31

On 5 Mar., 23:27, joppe <jesperbjerrega...@gmail.com> wrote:
> [...]
> flyvning, så hvis jeg sjusser rigtigt er det vel ikke helt tosset. Mon
> ikke der er et 0 for meget til at tanke for

nej. Har hørt i egypten feks så skal der ligge en garanti på ca 15000
us$ før de letter. Men den kan være rygter. Det vil jo være underligt
hvis ikke DAN, af alle skulle være fornuftigt strikket sammen. Men det
er lidt sent at opdage når mørket sænker sig og dykket blev afsluttet
nogle sømil væk, otte timer tidligere. .....

Fra : Kim Nygaard

Dato : 06-03-08 18:14

Ole Dreyer <oledenmark@gmail.com> skrev:

>nej. Har hørt i egypten feks så
> [...]
Hvem skal stille den garanti? Ham der er i problemer og gerne
vil hjem til mor
--
Mvh.
Nygaard

Fra : Ole Dreyer

Dato : 07-03-08 02:37

On 6 Mar., 18:13, Kim Nygaard <nyga...@0PMVZraptormc.dk> (slet 0PMVZ)
wrote:

> Hvem skal stille den garanti? Ham der er i problemer og gerne
> vil hjem til mor
> --
> Mvh.
> Nygaard
> <http://www.raptormc.dk>http://www.123hjemmeside.dk/nygaard9- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

hans forsikring. derfor beder de også om forsikrings data dernede. sær
verden.