Sælges: 7l stage flasker
Fra : JL

Dato : 28-02-08 08:04

hej,

Jeg har 2, 7-liters dekoflasker jeg gerne vil sælge med rigging og
klistermærker de går for ca. 1100 kr. stk. hvis du er interesseret så
send mig en mail.

mvh
Jonas

Fra : Jan Birk

Dato : 28-02-08 19:42

> Jeg har 2, 7-liters dekoflasker jeg gerne vil sælge med rigging og
> klistermærker de går for ca. 1100 kr. stk. hvis du er interesseret så
> send mig en mail.

Kan jeg gætte på at det er ALU?

Hvad koster de uden klistermærker )))))

/Jan

Fra : JL

Dato : 28-02-08 14:51

Hej Jan,

Ja selvfølgelig er det Alu :)

Hvis du skal have dem uden klistermærker koster det ekstra.. det er
forresten 21m mærker :)

mvh

Fra : JL

Dato : 02-03-08 14:35

On 28 Feb., 16:03, JL <jluttic...@gmail.com> wrote:
> Jeg har 2, 7-liters dekoflasker jeg gerne vil sælge med rigging og
> klistermærker de går for ca. 1100 kr. stk. hvis du er interesseret så
> send mig en mail.

Den ene er solgt og den sidste skal trykprøves der er billeder af den
her:

http://picasaweb.google.dk/jluttichau/Flaske?authkey=9F440bBUQcg

mvh
Jonas

Fra : JL

Dato : 05-03-08 09:51

On 2 Mar., 22:35, JL <jluttic...@gmail.com> wrote:
> Den ene er solgt og den sidste skal trykprøves der er billeder af den
> her:
>
> http://picasaweb.google.dk/jluttichau/Flaske?authkey=9F440bBUQcg

Det lader til at den sidste er lidt sværere at komme af med, så jeg
vil gerne sælge den for 900 kr. hvor den skal trykprøves evt. kan jeg
få den trykprøvet men så koster den 1100.

Mvh
Jonas

Fra : Jan Birk

Dato : 05-03-08 19:06

> Det lader til at den sidste er lidt sværere at komme af med, så jeg
> vil gerne sælge den for 900 kr. hvor den skal trykprøves evt. kan jeg
> få den trykprøvet men så koster den 1100.

Du er en hård man, Jonas. Det er noget bøvl med det der trykprøvning, så
jeg byder 500,- og befrier dig for bøvlet. - men eller uden
klistermærker )

/Jan

Fra : Jan Birk

Dato : 05-03-08 19:08

Jan Birk wrote:

> Du er en hård man, Jonas. Det er noget bøvl med det der trykprøvning, så
> jeg byder 500,- og befrier dig for bøvlet. - men eller uden
> klistermærker )

Der skal jo stå 'mand' og 'med' i stedet for 'man' og 'men'. Især den
sidste sætning bør give mere mening nu....

/Jan

Fra : N/A

Dato : 05-03-08 19:06

Fra : N/A

Dato : 05-03-08 19:18

Fra : N/A

Dato : 05-03-08 19:18

Fra : JL

Dato : 05-03-08 11:08

On 5 Mar., 19:05, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:
> Du er en hård man, Jonas. Det er noget bøvl med det der trykprøvning, så
> jeg byder 500,- og befrier dig for bøvlet. - men eller uden
> klistermærker )

Den er god med dig Jan.. når man sender mails til dig så bouncer de..
fix din e-mail adresse!

Fra : Jan Birk

Dato : 05-03-08 19:18

> Den er god med dig Jan.. når man sender mails til dig så bouncer de..
> fix din e-mail adresse!

Sorry - jb@ringbindet.dk

/Jan