Gue Fundamental
Fra : runefys@yahoo.dk

Dato : 26-02-08 14:20

Vi mangler 3 som har lyst til et GUE Fundamental nær Århus den 10-13
april. Vil i vide mere se www.dykkerklubbenbunden.dk eller skriv til
andrea@birgittejuul.dk

Rune

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 27-02-08 01:23

On 26 Feb., 22:20, rune...@yahoo.dk wrote:
> Vi mangler 3 som har lyst til et GUE Fundamental nær Århus den 10-13
> april. Vil i vide mere sewww.dykkerklubbenbunden.dkeller skriv til
> and...@birgittejuul.dk
>
> Rune

Hej Rune

GUE-F har altid haft min interesse, men på ingen måder til de penge de
vil have for det i dag.
Hvis det engang går op for dem at de skal fjerne deres Nitrox haløj og
sætte prisen ned til de ca. 2500,- igen, så er vi en 3-4 stykker der
er klar :)

/Morten

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 27-02-08 21:12

<morten@rudedyk.dk> skrev i en meddelelse

[...]

jeg vil nu råde dig til at tage det aligevel, der er 2 ting du kan være helt
sikker på.
1. de sænker ikke prisen til 2500,- igen
2. de laver det ikke om til det gamle kursus igen.

og tro mig det er ikke kun Nitrox der er forskæld på det gamle og det nye,
der er MANGE forskælde, og de bruger ikke ret meget tid på Nitrox, til gend
gæld får du lidt Nitrox viden fra en vinkel du ikke har hørt det før.
det at kurset nu tager 1.5 dag mere, skyldes primær, at der er kommet en
smugle mere teori, som er en god ting. og kommet MEGET mere vand tid, som er
super.

nu har jeg været med i mange år, og har holdt mange GUE-F kurser her i
Nykøbing F.
og jeg har set hvordan kurset har ændret sig hend over årne, personlig hvis
jeg stod som ny, ville jeg heller tage det nye end det gamle også selv om
man tager prisen i betraktning, (hvis altså man kunne vælge, men det kan man
ikke, GUE instruktør SKAL køre det efter de nye krav og normer, alt andet
ville heller ikke give mening)

mvh Morten Dall Darmer
www.divedata.dk

Fra : runefys@yahoo.dk

Dato : 27-02-08 05:05

Det er helt i orden Morten, jeg forstår godt din galle over at prisen
på et kursus som ikke giver dig nye muligheder.

Men jeg ser det som en indvistering. Men regner som altid mid at tage
noget nyt med der fra.

Rune

www.dykkerklubbenbunden.dk