Vragudstilling
Fra : kb

Dato : 26-02-08 07:53

Hej

Hvordan gik vragudstillingen?

Kim

Fra : Anders Erbs

Dato : 26-02-08 16:14

den del af den jeg husker gik rigtig godt, der var vist nok 13 stande, og
mange flotte ting at se på.
mvh
Anders

Fra : Allan Jensen

Dato : 27-02-08 22:56

Jeg kan da på vejne af Havbasserne som var arrangør, kun udtrykke
begejstring og glæde. Der er ikke voldsomt mange besøgende til disse
arrangementer, kun lige knap150 betalende gæster. Men udstillerne, sponsorer
og særligt indbudte gæster, udgjorde alene 70 personer til aftenens
middag/fest og stemningen var vældig høj. Eliten af Danmarks seriøse, aktive
vragdykkere, var endnu engang samlet fra hele landet og en håndfuld svenske
vragdykkere, præsenterede en lille men fin udstilling, fra et af deres
nyfundne vrag ved Gotland ( til ære for broderfolket var der krebs til
forret, inden den helstegte pattegris ).

Der blev fremvist utroligt mange fine ting, professionelt istandsat og flot
præsenteret, med baggrundshistorier, fotografier, tegninger m.m. Det er med
en vis stolthed jeg kan sige, at det som blev fremvist og fortalt i al sin
mangfoldighed, gennem de mange (14) forskellige stande på udstillingen, fik
ethvert dansk søfartsmuseum til at blegne i sammenligning

Ved denne som ved tidligere vragudstilinger, blev der også udvekslet
erfaringer og knyttet kontakter, på kryds og tværs over landet. Det er mere
end blot det at vise sine ting frem, det er lige så meget blevet et forum
hvor man udveksler erfaringer, positioner og oplysninger som gør, at mange
udvider deres dykkeområde betragteligt.

Jeg vil samtidigt takke alle som var tilstede, hvad enten de udstillede
eller blot var gæster, for deres deltagelse. Jeg vil også takke sponsorerne;
Claus Drescher fra Otter DK, Tommy fra ScubaGear og René Bay kompressor, for
deres støtte til arrangementet.

Vi ses i Odense i 2010.

På vejne af dykkerklubben Havbasserne
Allan Jensen

Fra : Henrik Manley

Dato : 01-03-08 19:54

> Hvordan gik vragudstillingen?

Rigtigt godt, stadig på rekreation efter den fine afslutning.

Henrik Manley <m@nley.dk>