UV Fotograf søges
Fra : Ilhan Vardar

Dato : 19-02-08 14:48

Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en professional serie uv foto til
privat brug.
Har f.eks en serie billeder hængende der viser bjerge/tidligere bestigninger
men ikke
af min anden hobby, vragdykning.
Lidt ærgerligt når jeg bruger mere tid på dette og godt kunne tænke
fremstille denne fantastiske Verden.
Når jeg skriver professionalt er det pga at jeg er sikker på at det ikke er
helt nemt
at tage gode/spændende billeder under vand og kræver en vis erfaring.

Billederne skal fremstille vragdykning, med og uden portræt i Nordisk
farvand.

Har nogen enkelte billeder inde i hovedet, f.eks hvis man svømmer 10 meter
ud
fra stævnen af Vapper og der er god sigt, får man et helheds indtryk af
stævnen, sandbunden, slæbetrossene etc, super billede.
Hvor og hvilken vrag etc, kan vi snakke om, det ved du mere om end jeg!

Skal du have en gratis Østersø tur, time afregning etc aftaler vi på
forhånd.

Best

Ilhan Vardar

Fra : Johnny Christensen

Dato : 19-02-08 16:10

"Ilhan Vardar" <FJERNESvader@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en professional serie uv foto til
> privat brug.

Hvis du vil have det _bedste_ overhovedet så kontakter du Casper Tybjerg
www.ttf.dk

Hvis mindre kan gøre det, så kan jeg også være behjælpelig. Men min tid er
en anelse begrænset.

Fra : Ilhan Vardar

Dato : 19-02-08 18:36

Hej,

"Johnny Christensen" <johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> www.ttf.dk
>
> Hvis mindre kan gøre det, så kan jeg også være behjælpelig. Men min tid er

Mindre kan også gøre det, bare en der har tjek på det.
Du har jo en masse fine billeder :)

Jeg smider dig lige en mail offlist.

Best

Fra : Johnny Christensen