Bly på dobbeltsæt
Fra : Jess

Dato : 18-02-08 23:15

hvad er jeres erfaring med bly på dobbeltsæt. jeg kunne godt tænke mig at
flytte en 4-8kg fra bæltet til mit dobbeltsæt. Laver i det selv og hvordan,
eller hvor køber i blyet.

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 19-02-08 00:01

"Jess" <jj32@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvad er jeres erfaring med bly på dobbeltsæt. jeg kunne godt tænke mig at
> flytte en 4-8kg fra bæltet til mit dobbeltsæt. Laver i det selv og
> hvordan, eller hvor køber i blyet.

det tror jeg vil gøre dig glad i længden, det er bedre for ryggen og giver
bedre balance.
jeg bruger 8 kg bly i alt på min D12 og de ligger alle sammen i en bly kile
fra V4Tec på 8 Kg
den var godt nok lidt dyr, omkring 800,- dkk så vidt jeg husker, men så er
det jo også kun en gang i mit liv jeg skal købe den, og så passer den. og
skulle jeg regne min timeløn med kunne jeg jo slet ikke lave den selv til
den pris, når jeg først skal lave form osv.

mvh Morten Dall Darmer
www.DiveData.dk

Fra : Jensenjj

Dato : 19-02-08 22:25

Hvad hedder hjemmesiden.

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 19-02-08 22:50

hej

"Jensenjj" <ulanjj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder hjemmesiden.

mener du til v4tec ?

så er den www.v4tec.de

http://www.v4tec.de/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=8&Itemid=27&lang=en

mvh Morten
www.divedata.dk

Fra : anders

Dato : 20-02-08 02:49

On Feb 19, 10:25 pm, "Jensenjj" <ula...@hotmail.com> wrote:
> Hvad hedder hjemmesiden.

http://www.justfuckinggoogleit.com/

mvh
Anders

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 20-02-08 15:02

Kunne det være at resten at verden ikke er så klog som dig?
Klaphat...

Fra : anders

Dato : 20-02-08 14:59

Det må du virkelig meget undskylde, Claus!
En anden gang skulle jeg måske inkludere en disclaimer til folk uden
humor...

Et alternativ er at prøve www.scubagear.dk
eller tlf 32 54 48 80

mvh
Anders

Fra : Ib Tinning

Dato : 19-02-08 15:51

"Jess" <jj32@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> eller hvor køber i blyet.
>
> jeg har nogle lommer som sider på vingen og det virker perfekt de er købt
hos scubagear på amager