Coltrisub kompressor
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 12:23

Hejsa.

Overvejer at invistere i en lille eldreven kompressor fra ColtriSub (MCH
6/ETC 3P-400V)

Nogen der har erfaringer med den eller fabrikatet?
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 19:19

Det er meget fine Kompressorer , og har ikke haft problermer med dem jeg har
haft med at gøre

PS Jeg har endda en jeg skal have solgt MCH 13 ET , som næsten ny kørt ca 60
timer og lige lavet service nypris 65.000 kr

Den kan sælges til 30.000 kr i en hurtig handel ;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Henrik

Dato : 15-02-08 12:48

On 15 Feb., 19:19, "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:
> [...]
> PE
> x112kvik4u  ( A ) dotcomprik . DK
> "Ole "Toggal" Juhl" <olepunktumjuhlsnabelAtoggalpunktumdk> skrev i en

Jeg har een med benzinmotor og den kører perfekt - har aldrig
problemer.

Henrik

www.scubasserne.dk

Fra : Lars D

Dato : 16-02-08 10:42

Hej

Jeg har købt en Coltri-sub som bruges til at fylde 300bar røgdykkerflasker
på en olie platform på nordsøen.
Jeg husker ikke lige modelnr. men det er en lille rejsemodel med en 230V
elmotor.
Kompressoren kører perfekt og er dejlig simpel, jeg har dog bygget en
timetæller på for at kunne holde øje med tiden for olie/filter skift.

Mvh
Lars D

Fra : kenneth andersen

Dato : 17-02-08 18:38

Jeg har en benziner, den køre perfekt og har ingen problemer..!
Motoren kan dog være svær at starte, men med elmotor på skulle det vel ikke
være noget problem

kenneth

Fra : Torben

Dato : 21-02-08 15:01

Jeg har haft en - den gik i stykker konstant. Til sidst ville de ikke
reparere den mere der var kommet grus i indsugningen. Det sker ifølge rygtet
ofte på disse modeller. Jeg ville aldrig røre en mere med en ildtang.

-Torben

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 18:22

Hva faen kan de ikke køre på GRUS !!!

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Torben

Dato : 22-02-08 11:53

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
> Hva faen kan de ikke køre på GRUS !!!
>
> --
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Nej de kan åbentbart ikke køre på støv heller. Skrammel. Men hvorfor mon de
fleste dykkercentre bruger Bauer.

-Torben

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 15:06

Ja hel sikkert , der er Bauer , og så er der de andre , men alm privat og
klub brug så er de sku fine

Men prisen du PRISEN

--
PE