Nogen Bornholmere som kan hjælpe lidt?
Fra : Jan Birk

Dato : 14-02-08 15:40

I slutningen af Juli er vi nogle familier (8-10 personer ialt) som vil
forsøge at feriere på øen og dykke lidt samtidigt.

Vi tager selv båd med, men har brug for:

1) Hvor kan vi være 10 personer (ikke rundkreds og the, indkvartering,
men et OK sommerhus eller lignende med 5 værelser.

2) Hvor kan vi fylde flasker?

3) Kan vi købe ilt, hvad koster det?

4) Kan vi købe helium, hvad koster det?

Og ellers bare nogle gode råd/tips.

Pft

/Jan

Fra : Lars Philipsen

Dato : 14-02-08 21:25

Hejsa Jan.
Sommerhus kan jeg ikke hjælpe med, men O2 og HE samt luft/ean
det skulle vel nok kunne lade sig gøre. Hvor meget kommer i til at skulle
bruge.
Hvor mange dobbelt sæt / stages evt. rebreather skal fyldes.
Skriv evt. en mail til mig så finder vi ud af noget
Mvh Lars
Lars-ph@fjern-tdcadsl.dk