Rødehavet live aboard
Fra : Sune Jørgensen

Dato : 12-02-08 18:01

Jeg vil godt gøre lidt reklame for en Rødehavstur med Scansub i Maj:

http://www.scansub.dk/kalender/tur.asp?turnr=200805201

Ekstra info:

Frem og tilbage mellem Huragada og Brothers Island ligger der en del
spændende vrag, som der vil blive dykket på hvis vejret tillader det.

Depositum er 3000 kr.
Bagage på 60 kg. er inkl.
Nitrox fyldning pr. sæt koster 6 Euro
Leje af dobbeltsæt pr. dag koster 15 Euro

Jeg var på Elphinstone sidste år og så både hammer hajer og manta'er m.m.
Så det er en luksus tur for alle dem som er til jern, grøntsager, kød eller
rus, så jeg håber vi kommer op på 12 deltagere

/Sune

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 13-02-08 02:28

On 12 Feb., 18:00, "Sune Jørgensen" <sune.jorgen...@mail.dk> wrote:
> [...]
> Så det er en luksus tur for alle dem som er til jern, grøntsager, kød eller
> rus, så jeg håber vi kommer op på 12 deltagere

Hej Sune

Det lyder da godt, men hvis du vil spare lidt penge på sådan en tur,
så gik forbi www.rudedyk.dk inden du bestiller. Vi har ca. 4 ture om
året. Både nord og deep south, vi arbejder også på ture til Brothers..
Bemærk at vores pris også er ink. drikkepenge. Gundet til de lave
priser er at det ikke er en forrentning, men blot nogle dykkere der er
helt vilde med Rødehavet, og vil undgå både med Russere og meget andet
skrammel ombord på båden. Vi får det naturligvis som vi gerne vil have
det, da vi benytter den samme guide hver gang.

God tur :)

Fra : Jan Birk

Dato : 13-02-08 13:13

> [...]
> skrammel ombord på båden. Vi får det naturligvis som vi gerne vil have
> det, da vi benytter den samme guide hver gang.

Fin båd. Undrer mig dog lidt over, at der er 22 pladser på turen, men
kun 20 sengepladser på båden?

Mon ikke mange kommer af med ekstra penge for overvægt? Du har vist
20kg, hvilket plejer at være i underkanten.

/Jan

Fra : Felix

Dato : 13-02-08 05:13

On Feb 13, 10:27 am, mor...@rudedyk.dk wrote:

> [...]
> skrammel ombord på båden. Vi får det naturligvis som vi gerne vil have
> det, da vi benytter den samme guide hver gang.

Rude .... !

Så vidt jeg husker er det ikke tilladt direkte at reklamere i dette
forum....
og det her lugter langt væk... skam dig

Felix

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 13-02-08 10:49

On 13 Feb., 13:13, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:

> [...]
>
> Mon ikke mange kommer af med ekstra penge for overvægt? Du har vist
> 20kg, hvilket plejer at være i underkanten.

Hej Jan

Det er fordi at vi er 2 der tager et værelse oppe ved besætningen med
fælles bad.
Det plejer nu ikke at være et problem. Vi arbejder dog på at få mere
vægt med.

/Morten

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 13-02-08 10:54

On 13 Feb., 13:12, Felix <f_chinm...@yahoo.dk> wrote:

> Rude .... !
>
> Så vidt jeg husker er det ikke tilladt direkte at reklamere i dette
> [...]

Hej Felix

Reklame er ikke tilladet, men folk plejer normalt ikke at have
problemer med at man skriver når der er en tur?
Du skal huske at www.rudedyk.dk ikke er en forretning. Vi er bare
nogle det ikke vil betale overpris for vores ture, samt at vi gerne
vil have dem som vi ønsker. For at kunne gøre dette kræver det jo at
vi tager andre med. :)

Mvh
Morten