Saint Thomas
Fra : sirenen_44@hotmail.c~

Dato : 12-02-08 02:51

Hej alle i brave dykkere
Er der nogen som skulle have nogen erfaring med at dykke på saint
Thomas...
De har et dykkercenter, men vil gerne lige vide rent besked inden jeg
rejser.
Jeg er 2 stjernet c-mas dykker.
Venligst
Irene

Fra : Lars Damkjær

Dato : 12-02-08 22:26

Jeg dykkede der sidste år. Fin sigt og varmt vand. Du behøver ikke at tage
en våddragt med. Der er 30 grader hele vejen til bunden.

Jeg dykkede med Admiraty Divecenter i Charlotte-Amalia. De var menget
venlige, men det var for meget cattel-diving for mig.
Skulle jeg der ned igen ville jeg finde et sted hvor man ikke er tvunget til
at dykke i røven på en divemaster.

Hvis du har en DIN-regulator skal du huske at tage en adaptor med. Der
findes simpelthen ikke DIN-ventiler på øen.

Spørg hvis der er noget du vil vide.

Lars

Fra : sirenen_44@hotmail.c~

Dato : 07-04-08 12:04

On 12 Feb., 23:26, "Lars Damkjær" <l...@journalist.dk> wrote:
> [...]
> Thomas...
> De har et dykkercenter, men vil gerne lige vide rent besked inden jeg

Hej Lars....
ved det er lidt lang tid siden du skrev, men er ny herinde, men tak
for dit svar og jeg glæder mig helt vildt......
Rejser på Lørdag, så jeg finder nok et center dernede...
Venligst Irene