Flaskeruller
Fra : Per Toustrup

Dato : 08-02-08 18:05

Er der nogen, der ligger inde med billeder af egen/klubbens
flaskeruller og som gerne vil dele deres viden. Jeg har en
dykkermakker, der gerne vil bygge en sådan, men lige mangler
billederne/ideerne.
slet blot NWVY fra mailen.

mvh Per

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-02-08 20:14

"Per Toustrup (slet NWVY9)" <lisper@NWVY9privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der ligger inde med billeder af egen/klubbens
> flaskeruller og som gerne vil dele deres viden. Jeg har en
> dykkermakker, der gerne vil bygge en sådan, men lige mangler
> billederne/ideerne.

Næst efter lygtebygning er flaskerullere vel det der bruges mest tid på til
hjemmebyggeprojekterne. Nu er den "vores smed" har lavet den absolut bedste
men jeg har set en ganske nem og original model, nemlig en betonblander
hvor der i beholderen er lavet et stativ hvor flasken kan fastgøres. Jeg
tror at Tommy fra www.scubagear.dk bruger en. Men se udgangspunktet på
eksempelvis:
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=120299&pno=80053&pointer=10

Allan Hansen

Fra : Bock

Dato : 10-02-08 10:46

Her er en idé :

http://picasaweb.google.dk/Lars.Bock/DkFritidDykning

mvh Lars

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 10-02-08 03:52

On 10 Feb., 10:46, Bock <lars.b...@sletdetteGMAIL.COM> wrote:
> Her er en idé :
>
> http://picasaweb.google.dk/Lars.Bock/DkFritidDykning

Vores erfaring er, at en maskine der tumbler flaskerne giver langt
bedre resutater end en der ruller dem.
Især i bund og top.

Jens Olsen

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 10-02-08 12:50

Det er jo lige det at Havbasserne's gør, samtidigt flaskerne drejer rundt
vipper den op og ned så både bund og top bliver renset, det er to separate
motorer på.

Sten

Fra : Henrik

Dato : 10-02-08 18:27

Hejsa Sten
Kan du ikke poste et billed eller to af jeres flaske ruller.

Henrik

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 10-02-08 20:02

Hej Henrik