6300 vil ikke vise video
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-07-01 11:12

Jeg har en 6300 stående med det originale tv-kort i stående og den har
jeg prøvet at lege lidt med nu for at få den til at både vise tv og
afspille video.

Imidlertid kan jeg ikke få den til at vise video, selvom jeg har
monteret antenne stikket gennem videoen; altså fra antennestik på væggen
-> video > Mac.

Tv fungerer vildt godt, men video vil den ikke vise. Det er dælme da
mærkeligt når signalet løber gennem videoen ?

Nogen der har prøvet at få det til at virke ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-07-01 11:23

> [...]
> mærkeligt når signalet løber gennem videoen ?
>
> Nogen der har prøvet at få det til at virke ?

Der var gnøf med TDC's server.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net