Powerbook, ny harddisk & Sleep.
Fra : Thomas Hergaard

Dato : 16-07-01 10:43

Jeg har skiftet min interne harddisk i min powerbook G3 266Mhz.
Den er formateret med apples diskformatterings software (OS 9.1)i udvidet
format. Den nye disk er en IBM travelstar 20 GB.

Mit problem er at den ikke vil "vågne" når den er gået på sleep.... Alle
tastatur combo's virker ikke, heller ikke et reset..

Skal jeg gøre noget specielt ved udskiftning af den interne disk i en
powerbook ??

Eller formatere disken i et andet format ?

Installere systemet
på en speciel måde ??

Hjælp !!

Thomas.....

Fra : Joakim Nygård

Dato : 18-07-01 11:30

In article <B77883B5.36ED%thomas@hergaard.dk>, Thomas Hergaard
<thomas@hergaard.dk> wrote:

> [...]
>
> Mit problem er at den ikke vil "vågne" når den er gået på sleep.... Alle
> tastatur combo's virker ikke, heller ikke et reset..

Jeg har også puttet en 20gb Travelstar i min Pismo [Powerbook firewire,
400MHz] og jeg har ingen problemer overhovedet.
Jeg kan ikke lige se hvad der skulle være galt med din maskine.

Joakim