LÆS: Politiet frygter rockerkrig
Fra : Martin_P

Dato : 16-07-01 10:04

Fra : Petrich

Dato : 16-07-01 12:40

Hold k..t hvor er det godt vi "andre" kan holde et godt træf hvor de ikke er
disse!!!!
Flemming
XV535S

Fra : hald

Dato : 16-07-01 14:52

Endnu engang kan man bare slå fast, at rockere giver rigtige motorcyklister
et dårligt ry. Øv!

Martin_P <dsl6041XXX@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0gb5lt816o4r28e8c7cg9f28q3rhl6eo45@4ax.com...

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 16-07-01 15:11

"hald" <hald.hald@get2net.dk> skrev
> Endnu engang kan man bare slå fast, at rockere giver rigtige
motorcyklister
> et dårligt ry. Øv!

På hvilket grundlag drager du den konklusion??

--
Susanne
GSX-R 400 til salg

Fra : hald

Dato : 16-07-01 15:29

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9iuskq$dls$1@news.net.uni-c.dk...
> "hald" <hald.hald@get2net.dk> skrev
> motorcyklister
>
> På hvilket grundlag drager du den konklusion??

> [...]
Sålænge der stadig er rockere, og så længe rockerne stadig laver ballade -
så længe vil der også være mennesker i den brede befolkning, der nærer en
vis bekymring for motorcyklister.
Ofte når der laves store træf, er arrangørerne nødt til at understrege, at
træffet intet har med rockere at gøre, og at motorcyklister er fredelige
folk. Den dag rocker-fænomenet er et overstået kapitel, vil det jo heller
ikke være nødvendigt hele tiden at skulle understrege, at motorcykler og
kriminalitet ikke har noget med hinanden at gøre.

mvh Peter

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 16-07-01 17:35

> [...]
ballade -
> så længe vil der også være mennesker i den brede befolkning, der nærer

Hmm jeg synes tværtom, folk er vældig interesserede i at snakke
motorcykler, når man fx er inde at tanke eller bare hører, at man kører
mc.

> [...]
og
> kriminalitet ikke har noget med hinanden at gøre.

Sorry, men jeg synes, det er en anelse for paranoidt. Jeg kan slet ikke
genkende det der...det er trods alt heller ikke særlig tit, man rent
faktisk ser HA'ere kører mc.

--
Susanne
GSX-R 400 til salg

Fra : MikkelFJ

Dato : 17-07-01 11:59

"Susanne Lund Pedersen" <susanne@groenjord.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hmm jeg synes tværtom, folk er vældig interesserede i at snakke
> motorcykler, når man fx er inde at tanke eller bare hører, at man kører

Hørt! Til det lidt mindre positive jeg også lægger øre til er at det er
farligt og motorcyklister laver hasarderede overhalinger. Og det kan jeg
sådan set godt forstå, for dels kan biler ikke vurdere hvad der er
hasarderet på motorcykel, dels bliver der af og til kørt hasarderet. Og den
olding er fair nok - det bygger trods alt på konkrete erfaringer. Men ellers
hører jeg kun positivt - enten vil folk gerne have kørekort til MC, men har
aldrig de taget sig sammen, eller de ville gerne men tør ikke, eller også
kørte de på BSA før de kom på plejehjem. Uanset hvad, møder jeg altid stor
respekt omkring det at køre at køre MC.

> Sorry, men jeg synes, det er en anelse for paranoidt. Jeg kan slet ikke
> genkende det der...det er trods alt heller ikke særlig tit, man rent
> faktisk ser HA'ere kører mc.

Well - jeg ser dem nu ret tit - og ikke kun fordi der bor en i lokalområdet.
Men jeg finder det da positivt. Så længe de kører, er der ikke rockerkrig.

Mikkel

Fra : Carsten

Dato : 23-07-01 08:45

"Susanne Lund Pedersen" <susanne@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Sorry, men jeg synes, det er en anelse for paranoidt. Jeg kan slet ikke
> genkende det der...det er trods alt heller ikke særlig tit, man rent

Det kommer da an på hvor man bor/arbejder, jeg arbejder f.eks på nørrebro et
par 100 m fra HA københavn, så jeg ser vist rigeligt med HA'ere på deres
overdrevet larmende harley'er hver dag!

mvh

Carsten

Fra : Ghadaffi

Dato : 23-07-01 09:02

> [...]
et par 100 m fra HA københavn, så jeg ser vist rigeligt med HA'ere på deres

er de begyndt at tage dem ud i regnvejr eller ved temp under 25 grader??

klaus