Ferie i Caribien
Fra : MyMail

Dato : 16-07-01 10:00

Er der mon nogen, der har erfaring med rejser til Caribien? Min kæreste og
jeg vil gerne til Barbados i september. Vi ønsker en temmelig luksuriøs
ferie (all-incl.) Vi synes dog, at de danske rejseselskaber har nogle hampre
priser i forhold til engelske rejseselskaber og overvejer derfor at købe
rejsen i England og flyve derover med Ryan Air.
Vi vil gerne gifte os, mens vi er derovre, men dette lader også til at være
dyrt (5-6000 kr. for en simpel ceremoni planlagt af rejsebureauet). Er der
nogen, der har erfaring med, om dette kan gøres billigere - evt. ved selv at
arrangere det?
Sidst, men ikke mindst søges erfaringer med disse All-incl. ferier: Er de
pengene værd, set i forhold til, hvis man selv skal betale al mad og drikke
+ fornøjelser på hotellet?

Mvh.
Karina

Fra : stephen frederiksen

Dato : 16-07-01 18:05

> Vi ønsker en temmelig luksuriøs ferie (all-incl.)
>Er der nogen, der har erfaring med, om dette kan gøres billigere - evt. ved
selv at
>arrangere det?
Jeg ville tælle mine penge, og planlægge efter hvormange der er.
Man skal nok ikke forvente at få guld og de grønne skove til rabatpriser. På
Barbados kender man pengenes værdi. Glasperler og spejle dur ikke mere.
Selv en discount rejse kan byde på mange gode og mindeværdige oplevelser.
England vil være et godt udgangspunkt for den videre rejse.
til sidst et tillykke med jer.
stephen

Fra : S. Børresen

Dato : 17-07-01 14:47

Jeg skulle til Honduras engang, i Danmark kostede flybilletten alene 14.800
kr. dertil kom så hotel og mad, + div
Jeg undersøgt markedet og fandt ud af at hvis jeg købte rejsen i Huston -
Texas, kunne jeg få flybillet fra England til Honduras + hotel ophold til
Huston der over og hjem samt hotel med fuld forplejning i Honduras for i
alt 13.800 kr.
Jeg måtte selvfølgelig selv betale en billet til England og retur til små
1300 kr.
>Rejens kom i alt til at koste mig 15.100 kr.
I Danmark ville den komme op på knap 21.000 for nøjagtig det samme.
Det er meget billiger at købe flybilletter og hotel ophold i USA end i
Danmark, og amerikanerne er ligeglade om de skal sælge en billet fra USA til
England, eller omvent.

/Søren

stephen frederiksen <stephen@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b531e76$0$69608$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Stig Hartvig Nielsen

Dato : 17-07-01 19:08

"S. Børresen" <sfb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Det er meget billiger at købe flybilletter og hotel ophold i USA end i

Men gør det hjemmefra. Jeg stod engang i lufthavnen i Miami og skulle ha' en
billet asap til Tortola (var det vist) i BVI, og der var bare INGEN billige
billetter. Måtte flyve via Puerto Rico, for ikke at blive helt flået

mvh
Stig

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 20-09-01 22:23

Er der mon nogen, der har erfaring med rejser til Caribien? Min kæreste og
> jeg vil gerne til Barbados i september.

Ligenu har bl. Spies rejser til den Dominikanske republik for 2995 incl
hotel fra Kastrup for 14 dage, men jeg regner med i nok allerede har
planlagt det hele..

Linda