Annefrede@sol.dk
Fra : Mette Frederksen

Dato : 16-07-01 09:45

Hejsa!

Ja nu skriver jeg lige en lille mail til dig! *S*

Jeg har meldt dig ind på en mailingliste, som jeg har lavet på nettet.

Det fungerer på den måde at man sender en mail til en emailadresse
fjpigerne@groupcare.dk og så modtager alle der er medlem af listen den mail
man har sendt.

Ind til videre er du med på listen, Connie, Kristina og jeg. Jeg kunne godt
tænke mig at få Lene Nielsen, Lene Rasmussen og Hanne med på listen også!
*S* Så hvis du har emailadresserne eller deres mobilnumre så må du meget
gerne sende dem til mig! *S*

Jeg tænkte at det var en fin måde at holde kontakten på nu hvor vi
allesammen skal flytte til hver sit verdenshjørne... *S* Så er det også let
at følge lidt med! *S*

Skal du noget i morgen?!? jeg ved ikke helt hvordan dine arbejdsplaner ser
ud! Jeg skal til sæby fra morgen af og du kunne måske tage med hvis du da
har fri?!? jeg skal nok betale for bussen frem og tilbage.
Jeg skal op at se på en lille 1-værelses lejlighed. For jeg skal begynde at
arbejde deroppe d. 15. august i den lokale boghandel! *S*

Du kan jo lige maile i aften!

Knus
Mette
--
\!/
(@ @)

Fra : Mette Frederksen

Dato : 16-07-01 09:48

Hovsa!!!!!

ja ja!!! jeg håber ikke i har noget imod at læse mine private breve!!! *LOL*

den smuttede lige!... Men jeg har vist heller aldrig lovet at jeg var et
geni til det her med computere! *LOL*

Undskyld for den urelevante post!

Mange hilsner Mette