outlook problem
Fra : Nicoai Hansen

Dato : 05-03-08 11:54

Hej NG,

Efter timers forgæves søgning på nettet, sætter jeg min lidt til lidt hjælp
herfra:

Problem:

En klient Windows Vista Pro med office 2007 oplever, at når han retter i en
aftale i kalenderen, blever aftalen gentaget de næste 10 uger? Det sker ikke
ved oprettelsen, men kun når aftalen åbens igen.

Klienten kører op mod en SBS 2000 server. Vi har andre Vista/Office 2007
klinter og de oplever ikke samme problem...

Nogen ideer?

MVH
NH

Fra : Nicoai Hansen

Dato : 05-03-08 12:40

Fandt selv løsningen:

Viser sig at være et DELL Laptop problem. Afinstaller OutlookAddinSetup via
kontrolpanel/fjern programmer.

NH