Problem med kæde i Word 2007
Fra : Grønne

Dato : 27-02-08 22:59

Jeg har en mappe indeholdende en Excel file og 3 Word filer, i Word
dokumenterne har jeg lavet nogen kæder til Excel filen og det fungere fint.

Hvis jeg så kopiere hele mappen til en anden mappe og så skulle kæden gerne
pege på den Excel file der ligger i den nye mappe, det kør den ikke, den
peger stadig på Excel filen i den oprindelige mappe.

Hvordan løser jeg dette problem ?

Håber der er nogen der kan hjælpe

/Grønne

Fra : Western

Dato : 28-02-08 16:43

"Grønne" <ag@ag.ag> skrev

> [...]
> gerne pege på den Excel file der ligger i den nye mappe, det kør den
> ikke, den peger stadig på Excel filen i den oprindelige mappe.

Har du prøvet at åbne alle de filer der skal hænge sammen og herefter
gemme dem i den nye mappe?

--

Leif Westen

Fra : Grønne

Dato : 29-02-08 00:21

> Har du prøvet at åbne alle de filer der skal hænge sammen og herefter
> gemme dem i den nye mappe?

Har ikke prøvet, men så ville hele ideen i mit lille projekt også forsvinde.
Det var meningen at der skulle være en standart mappe man så tog en kopi af
og så kunne rette det der skulle til uden for meget besvær. Den ene file
skulle gerne kunne printes uden overhoved at åbne den, da alle data der skal
rettes kommer fra Excel filen.

Det ,å da kunne lade sig gøre !

/Grønne