Automatisk backup af Outlook2007?
Fra : Peter Jensen

Dato : 26-02-08 10:09

Hej,

Jeg har fået fortalt at man kan sætte Outlook2007 op til automatisk at tage
en backup af alle Outlook data. Hvordan gør jeg dette? Vejledning eller
link?

Fra : Søren Blom

Dato : 26-02-08 23:19

"Peter Jensen" <peter1969@removemeOfir.dk> skrev

> Jeg har fået fortalt at man kan sætte Outlook2007 op til automatisk at
> tage en backup af alle Outlook data. Hvordan gør jeg dette? Vejledning
> eller link?

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før, uden at gøre brug af 3. parts
programmer, kendre heller ikke lige til noget program der kan gøre det.
Men derfor er alt håb nu ikke ude, for en nem måde at sikre sine Outlook
data på, er at eksportere sin PST fil.
hvis du allerede der er ved at stå af, så fortvivl ej, for det er slet ikke
så svært.

Start Outlook, filer, Importere og Exportere, der vælger du eksportere til
en fil, næste vælger du privatmappe fil (.PST), tryk på næsten, vælg hvilken
mapper, undermapper og placeringen af filen, så får du en kopi af alle dine
Outlook dato, måske lige selve mail konto opsætningen, kan faktisk ikke
huske om den kommer med, men gør du denne operation engang om ugen og vælger
at overskrive dne gamle fil, så har du ne backup af dine Outlook data der
højst er en uge gammel.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Baumspieler

Dato : 27-02-08 19:27
Fra : Else Holm

Dato : 28-02-08 10:15

Søren Blom wrote:
> [...]
> engang om ugen og vælger at overskrive dne gamle fil, så har
> du ne backup af dine Outlook data der højst er en uge gammel.

Jeg ved ikke, om du kan i Outlook 2007, men det kan i hvert fald
lade sig gøre i Outlook 2003.

Gå ind i Filer > sikkerhedskopi - der kan du sætte den op til f.
eks. at huske dig på at tage en si-kopi hver 7. dag - du kan
medtage flere datafiler, hvis du har delt din Outlook op - og så
kommer Outlook, når du lukker programmet efter x antal dage og
spørger, om du vil gemme en sikkerhedskopi.

--
Else

Fra : Lotte

Dato : 04-04-08 22:47

Peter Jensen skrev:
> Jeg har fået fortalt at man kan sætte Outlook2007 op til automatisk at
> tage en backup af alle Outlook data. Hvordan gør jeg dette? Vejledning
> eller link?

Outlook 2003/2002 add-in fra Microsoft http://tinyurl.com/4xwnh

Det er til Outlook 2003/2002 men jeg bruger det også i 2007. Jeg har sat
det op til at lave en daglig backup af pst-filen og det fungerer fint.

Jeg har set, at dit spørgsmål er 1 måned gammelt, men det kan jo være,
at du falder over svaret alligevel.
--
Mange hilsner
Lotte M