Tastaturfejl: ingen tal, intet v, intet æ
Fra : søren horn

Dato : 17-02-08 10:35

Håber der er nogen der kan hjælpe med ovenstående problem.
Når jeg starter computeren, kan den godt skrive tal i adgangskoden. Når
mit skrivebord kommer frem, er det umuligt at skrive tal, "v" bliver til
#, "æ" virker heller ikke (cursoren flytter sig, lige som ved tallene
slet ikke) og - bliver til et underligt y. Hvilken besynderlig
tastekombination er jeg kommet til at trykke, og hvordan får jeg den
tilbage til det normale? Jeg har set, at tastaturet er på dansk. Har
afprøvet både i Office 2003 og Wordpad. Kører Windows XP med SP2.

På forhånd tak for hjælpen
Søren

Fra : søren horn

Dato : 17-02-08 16:36

søren horn skrev:
> [...]
> tilbage til det normale? Jeg har set, at tastaturet er på dansk. Har
> afprøvet både i Office 2003 og Wordpad. Kører Windows XP med SP2.

Fejl fundet. Det viste sig at et installeret græsk program var gået i
gang og ændrede kraftigt på tastaturet.

mvh
Søren