outlook 2007 - mødeindkaldelse - problem
Fra : Jacky Hansen

Dato : 14-02-08 22:45

Hej NG.

Jeg har et problem, tror at det måske er en fejl fra Microsofts side.
Når jeg vil booke et møde med nogle af mine kollegaer og går ind i
tidsplanen for at se om de andre er ledige, vises det ikke som optaget, hvis
de andre har booket en aftale hvor de har sat hak i "hele dagen" er der
andre som er stødt på det problem, og er der nogen som har en løsning.

Med venlig hilsen

Jacky

Fra : Western

Dato : 15-02-08 14:20

"Jacky Hansen" <jha@minkpapir.dk skrev

> [...]
> optaget, hvis de andre har booket en aftale hvor de har sat hak i
> "hele dagen" er der andre som er stødt på det problem, og er der nogen

Det er ikke specielt for 2007-udgaven. Vælger man hele dagen, så er
tiden markeret som ledig.

Jeg mener at have læst at tanken bag "hele dagen" er at man kan markere
mærkedage i kalenderen, uden at man derved laver en kalenderaftale og
dermed blokerer for andres bookninger.

Men det irriterer også mig - desværre har jeg ikke fundet en måde at
ændre det på.

--

Leif Westen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 15-02-08 22:55

Den 14 feb 2008 skrev Jacky Hansen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> som optaget, hvis de andre har booket en aftale hvor de har sat
> hak i "hele dagen" er der andre som er stødt på det problem, og er

Når man opretter en "hele dagen" er den som standard valgt til "Ledig".
Når man opretter aftalen skal man selv huske at vælge "Optaget" under
"Vis tidspunkt som"

Lars Klintholm