office 2007 uninstal?
Fra : ib skyum

Dato : 10-02-08 10:48

Findes der en enkel vejledning på dansk til at fjerne office 2007 prøve
version, når det ikke kan lade sig gøre i tilføj og fjern programmer vh
ib

Fra : -= JF =-

Dato : 10-02-08 15:21

ib skyum skrev:
> Findes der en enkel vejledning på dansk til at fjerne office 2007 prøve
> version, når det ikke kan lade sig gøre i tilføj og fjern programmer

Står prøveversionen slet ikke i tilføj/fjern, eller kan den ikke fjernes
når du beder om det?

--
Mvh. John

Fra : ib skyum

Dato : 10-02-08 15:29

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> Står prøveversionen slet ikke i tilføj/fjern, eller kan den ikke fjernes
> når du beder om det?
>
> --
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

Den står der men der sker ingenting når jeg trykker på den

Fra : -= JF =-

Dato : 10-02-08 16:37

ib skyum skrev:

> Den står der men der sker ingenting når jeg trykker på den

Jeg havde prøveversionen inde og vende, og afinstallerede den ganske
problemfrit!
Et bud kunne være at prøve at geninstallere den oven i den eksisterende
version.
Jeg tør ikke sige om det fungerer i dette tilfælde, men det har
tidligere virket for mig med et andet program.

--
Mvh. John