Se hvem mailen er sendt til
Fra : Julle

Dato : 08-02-08 14:37

Hej Alle

Er ved at rydde op i alle mine mails og forwardinger.

Er der en nem måde at se hvilken adresse afsenderen har brugt når han har
sendt til mig.
Lige nu dobbeltklikker jeg på dem, men der må være en nemmere måde??

På den måde vil jeg kunne se om der er en adressse der aldrig bliver brugt
og slette den.

?

Mvh

Jesper

Fra : -= JF =-

Dato : 09-02-08 22:54

Julle skrev:

> Er der en nem måde at se hvilken adresse afsenderen har brugt når han har
> sendt til mig.
> Lige nu dobbeltklikker jeg på dem, men der må være en nemmere måde??

Kommer lidt an på hvilken mailklient du bruger, men i f.eks. nyere
udgaver af Outlook kan du højreklikke på et af 'overskrists-felterne'
(dato, emne, modtaget.....)og vælge punktet 'feltvælger'
Der vælger du feltet der hedder 'E-mailadresse'. Træk feltet hen på
linien med overskrifter.

--
Mvh. John