Office 2003 og 2007
Fra : Søren - -Holbæk

Dato : 08-02-08 13:14

Jeg har OfficePakken 2003 på min PC.

Har nogen her erfaring med, om man kan installere 2007 uden at lægge den
oveni 2003, altså have begge pakker liggende til skiftevis afbenyttelse ?

Fra : Baumspieler

Dato : 08-02-08 17:43

"Søren - -Holbæk" <sf-holbk@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har OfficePakken 2003 på min PC.
>
> Har nogen her erfaring med, om man kan installere 2007 uden at lægge den
> oveni 2003, altså have begge pakker liggende til skiftevis afbenyttelse ?

Hej,

Sådan kører det her, blot putter outlook 2007 sig oveni det gode gamle.
Resten Excell, Word osv. har jeg stadigt i begge versioner uden problemer.

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-02-08 00:21

"Søren - -Holbæk" <sf-holbk@post2.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har OfficePakken 2003 på min PC.
>
> Har nogen her erfaring med, om man kan installere 2007 uden at lægge den
> oveni 2003, altså have begge pakker liggende til skiftevis afbenyttelse ?

Jeg har fornylig installeret begge på en pc og lagt dem i hver sin mappe. De
virker begge, men når man skifter fra den ene til den anden version, tager
det nogen tid, idet den lige kører en mindre install hver gang, åbenbart før
programmet kan overtage kontrollen.
Det tager nok ca. 30 sek ved hvert skift.

Kur

Fra : Baumspieler

Dato : 09-02-08 14:52

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> åbenbart før programmet kan overtage kontrollen.
> Det tager nok ca. 30 sek ved hvert skift.

Ja det er rigtigt men her tager det vel blot 10 sekender eller noget i den
stil.