Automatisk Nedlukning virker ikke
Fra : Niels Kern

Dato : 16-07-01 08:03

Når jeg sætter Mac til aut. nedlukning kommer der 3 min. før det
valgte tidspunkt en dialogboks, hvor jeg kan vælge mellem at
annullere nedlukningen eller udsætte den til senere!

Hvad #!xÛ#Q{\þ•Œ skal man så med den automatik?
Og kan det omgås?

mvh Mikael Kern

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman -
EFP/OB/SNG Rentals

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 16-07-01 09:30

Niels Kern <kern@kern.dk> wrote:

> [...]
> annullere nedlukningen eller udsætte den til senere!
> Hvad #!xÛ#Q{\þ•' skal man så med den automatik?

Ja, du skal bare lade den stå.

Fortvivl ikke, læs denne:
<http://til.info.apple.com/techinfo.nsf/artnum/n22051>

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : IT-Sektionen

Dato : 17-07-01 15:30

Jonas C. Voss skrev i meddelelsen
<1ewmvai.h5a4w41cev40sN%harddrivejc@voss.tf>...
>Niels Kern <kern@kern.dk> wrote:
>
>Fortvivl ikke, læs denne:
><http://til.info.apple.com/techinfo.nsf/artnum/n22051>

De, som evt stadig har de "lidt ældre" systemer som fx. 8.1 har tillige
mulighed via kontrolpanelet "Tænd og Sluk" Heri er det muligt helt at fjerne
advarslen. Så slukker Macen blot* når tiden er nået. - Yderst effektiv når
knægten fx får lov at bruge Mac'en til kl. 21:00

*Blot er naturligvis når der ikke er emner, som skal gemmem. Er der det
bliver man spurgt om man vil gemme. Når det så er afgjort, så slukker
maskinen.

Mvh - Jørgen