com-alt-esc virker ikke
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-03-08 18:29

Kære alle

Hvis jeg vil tvangsafbryde et program, er jeg nødt til at gå i
æble-menuen og vælge afbryd idet tasterne cmd-alt-esc ikke virker.
Aldrig, heller ikke fra Finder/andre programmer.

Forslag?

vh

Martin

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-03-08 19:25

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> [...]
> æble-menuen og vælge afbryd idet tasterne cmd-alt-esc ikke virker.
> Aldrig, heller ikke fra Finder/andre programmer.

Hmm - tilsyneladende havde det forbindelse med, at jeg havde slået
Dashboard fra via terminalen.... mystisk at dermed blev det også
deaktiveret. Nu virker det igen (i og med jeg slog Dashboard til)

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-03-08 21:12

Martin Ammentorp skrev:

> Hvis jeg vil tvangsafbryde et program, er jeg nødt til at gå i
> æble-menuen og vælge afbryd idet tasterne cmd-alt-esc ikke virker.

Blot et lille tip: Ctrl+klik (eller højreklik) på programmets ikon i
docken og hold alt-tasten nede, så Slut skifter til Afbryd. Det er en
anden måde at gøre det samme på.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,