Defekt ipod
Fra : Marianne

Dato : 05-03-08 08:46

Hej

Jeg er kommet til at tabe min ipod på gulvet, og den duer ikke mere Det
er vist noget med hardisken, der er gået itu.

Den er for dyr at reparere, men jeg kan næsten ikke få mig selv til at smide
den i containeren med 'elektronisk affald' på genbrugspladsen. Er der mon
nogen, der vil kunne bruge den?

mvh
Marianner

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-03-08 09:33

Marianne skrev den 05-03-2008 08:46:
> [...]
> den i containeren med 'elektronisk affald' på genbrugspladsen. Er der mon

Måske. Hvilken model er det du har (kan ofte udledes fra beskrivelse og
købstidspunkt).

Fra : Marianne

Dato : 05-03-08 17:42

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderaxiom@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske. Hvilken model er det du har (kan ofte udledes fra beskrivelse og
> købstidspunkt).

Det er en 4. generations model, hvid. Husker ikke størrelsen ....

mvh
marianne

Fra : Lyrik

Dato : 05-03-08 17:48

http://www.notpopular.com/blogs/josh/2005/12/24/replacing-the-hardrive-of-an-ipod

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 05-03-08 19:14

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> http://www.notpopular.com/blogs/josh/2005/12/24/replacing-the-hardrive-of-
> an-ipod

Hvis du ikke selv har mod på operationen kunne jeg mægtig godt tænke mig
at prøve

~ Jørgen

Fra : Marianne

Dato : 06-03-08 21:28

> http://www.notpopular.com/blogs/josh/2005/12/24/replacing-the-hardrive-of-an-ipod

Herligt! Mon jeg kan finde ud af det .... jeg prøver s'gu'.

mvh
marianne

Fra : Lyrik

Dato : 08-03-08 00:05

Den 06.03.2008 kl. 21:27 skrev Marianne <handel@fjerndettelundbak.dk>:

> Herligt! Mon jeg kan finde ud af det .... jeg prøver s'gu'.
>
> mvh
> marianne
Det ser fremkommeligt ud. Største hurdle ser ud til at være det med
opladeren tilsidst. Den skal måske have lidt strøm til at komme igang.
Knæk og bræk!

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech