iPhoto 08 Library
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 04-03-08 16:47

Er det virkelig ikke muligt at "browse" iPhoto Library længere.
Jeg syntes tidligere at det var rodet men nu kan man tilsyneladende ikke
tilgå ens billeder...
Hvad gør i andre, er der nogle fiduser ud over at bruge noget andet til
billeder ?

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 04-03-08 17:06

On 2008-03-04 16:46:43 +0100, Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> said:

> [...]
> ikke tilgå ens billeder...
> Hvad gør i andre, er der nogle fiduser ud over at bruge noget andet til

ctrl cklik og vælg vis indhold af pakke, så ligger de som de plejer!!!!

Hilsen Henrik

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 04-03-08 17:14

Henrik Palshøj skrev:

> ctrl cklik og vælg vis indhold af pakke, så ligger de som de plejer!!!!
>
> Hilsen Henrik

Pyha, dejligt, har straks lavet en genvej til "Originals"

Er det på nogen måde muligt at overbevise iPhoto om at "Library" skal
ligge et andet sted, f.eks på en netværksdisk sammen med ens musik mm. ?

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 04-03-08 17:32

On 2008-03-04 17:14:26 +0100, Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> said:

> Pyha, dejligt, har straks lavet en genvej til "Originals"
>

> Er det på nogen måde muligt at overbevise iPhoto om at "Library" skal
> ligge et andet sted, f.eks på en netværksdisk sammen med ens musik mm. ?

Alt + Klik på iPhoto så kan du vælge et nyt sted at oprette et iPhoto
bibliotek. iPhoto vil altid bruge det sidste sted den har været Det
virker for mig.

Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-03-08 13:06

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> tilgå ens billeder...
> Hvad gør i andre, er der nogle fiduser ud over at bruge noget andet til

Tilgå dem fra iPhoto. Det er gammeldags selv at rode i filer
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-03-08 17:20

Henrik Münster skrev:

> Tilgå dem fra iPhoto. Det er gammeldags selv at rode i filer

Ja men rart at have styr på dem hvis de ikke skal arkiveres lokalt !

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-03-08 00:26

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Ja men rart at have styr på dem hvis de ikke skal arkiveres lokalt !

maker alle billede og exporter.