Elgato Eye TV Hybrid
Fra : Villy

Dato : 01-03-08 17:35

Jeg har købt en Elgato eye TV Hybrid, når jeg bruger den bliver den
meget varm -virkelig varm, og efter ca. en time slutter udsendelsen,
efter fem minutters pause virker den igen, er der andre der har været
ude for det samme problem ?

Er den blevet defekt, eller hvad ?

Nogen hjælp at hente, så jeg kan blive glad

Hilsen Villy

--
Venligst slet GIRAF ved mailadr. svar

Fra : Lyrik

Dato : 02-03-08 00:08

Den 01.03.2008 kl. 17:34 skrev Villy <SolsortGIRAF@seiersens.dk>:

> [...]
> ude for det samme problem ?
>
> Er den blevet defekt, eller hvad ?
>
> Nogen hjælp at hente, så jeg kan blive glad

Hej Villy!
Min bliver også varmere end man skulle vente, men den har ikke svigtet. Så
din må være lettere defekt?!

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Michael Horn

Dato : 02-03-08 17:44

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Hej Villy!
> Min bliver også varmere end man skulle vente, men den har ikke svigtet. Så
> din må være lettere defekt?!

Min elgato bliver også varm, men svigter ikke - Det kunne også være din
USB port der svigter=spændings svigt, så vil den også blive uvirksom. Er
der andre usb ting der bliver påvirket??

Michael Horn

Fra : Villy

Dato : 03-03-08 15:21

Michael Horn <brmhorn@skalfjernesgmail.com> wrote:

> Min elgato bliver også varm, men svigter ikke - Det kunne også være din
> USB port der svigter=spændings svigt, så vil den også blive uvirksom. Er
> der andre usb ting der bliver påvirket??

Hej Michael,
Det var lige "de vise sten" du gav mig der, jeg skiftede usb stik og det
hjalp, min computer er en MBP og eye TV skal sidde i den side hvor
strømforsyningen er, her kan den ikke sidde, så jeg bruger en forlænger
på 20 cm. idet jeg har hørt at man ikke må sætte eye TV i en hub
Tak til michael og tak til Jens for hurtigt svar
Hilsen Villy
--
Venligst slet GIRAF ved mailadr. svar

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-03-08 16:24

Villy skrev:

> [...] idet jeg har hørt at man ikke må sætte eye TV i en hub

Det må man nu godt, men det kræver at USB hub'en har ekstern
strømforsyning, så den kan leverer strøm nok.

Jeg har selv brugt Eye TV Hybrid i en Belkin USB-hub (den med iPod dock
i toppen), og det har virket ganske fint uden nogen form for problemer.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,