Trådløs Mighty Mouse væk efter grafikopdat~
Fra : Kristian

Dato : 29-02-08 23:44

Hej

Kørte lige softwareopdatering på min nye 24" Imac og efter opdateringen
kunne jeg ikke længere bruge min bluetooth mighty mouse. Heldigvis kunne jeg
tilkoble min gamle usb-mus. Jeg troede faktisk computeren frøs.

Hvordan reconnecter jeg min Mighty mouse via bluetooth. Bluetooth symbolet
er også væk oppe i højre hjørne af skærmen. Har prøvet at genstarte flere
gange. Nogen som kender fejlen?

Kristian

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-03-08 10:39

Kristian <Kristian@slettes.com> wrote:

> [...]
> er også væk oppe i højre hjørne af skærmen. Har prøvet at genstarte flere

Har du været inde i Systemindstillinger for at se, om der er hak ved, at
BlueTooth-symbolet skal vises i menulinien? Se også, om din mus står i
rækken af BlueTooth-enheder. Hvis ikke, kan du oprette den igen. Er den
der uden at virke, kan du slette den og oprette den på ny.
--
Henrik Münster
Esbjerg