Vågeblus MBP
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 29-02-08 17:30

Hej NGer

Var i dag ude for efter at den havde stået på vågeblus i ca 1 1/2 time,
så åbnet jeg låget, den holdt op med at pulsere, men tændte ikke,
lukket jeg låget startet den med at pulsere. Genstartet og nu ser det
ud til at virke! Nogen der har fortilfælde og evt ved hvad det kan
skyldtes???

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-02-08 17:44

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
> lukket jeg låget startet den med at pulsere. Genstartet og nu ser det
> ud til at virke! Nogen der har fortilfælde og evt ved hvad det kan

Jeg har også været ude for det nogle få gange. Det er vel udtryk for, at
computeren går ned. Jeg kan i hvert fald ikke komme ud af det uden at
holde power-knappen nede og derefter genstarte. Jeg kender ikke nogen
specifik årsag. Måske er Mac OS X 10.5 ikke helt så stabilt som 10.4.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 29-02-08 17:48

On 2008-02-29 17:44:11 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
> holde power-knappen nede og derefter genstarte. Jeg kender ikke nogen
> specifik årsag. Måske er Mac OS X 10.5 ikke helt så stabilt som 10.4.

Hej Henrik.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Henrik

Fra : Per Jensen

Dato : 29-02-08 18:30

Henrik Palshøj skrev:
> [...]
> jeg låget startet den med at pulsere. Genstartet og nu ser det ud til at
> virke! Nogen der har fortilfælde og evt ved hvad det kan skyldtes???

Sådan opfører min MBP sig når batteriet er løbet tør imens at maskinen
er i dvale. Sæt strøm til og den kommer til live.

// Per.

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 29-02-08 21:04

On 2008-02-29 18:29:46 +0100, Per Jensen <per@fjernmigzapro.dk> said:

> Sådan opfører min MBP sig når batteriet er løbet tør imens at maskinen
> er i dvale. Sæt strøm til og den kommer til live.
>
> // Per.

Ja det ville også give fornuft, men der var 70% tilbage, efter en
genstart var den "glad" igen!!!

Fra : Esben

Dato : 29-02-08 21:11

> [...]

> lukket jeg låget startet den med at pulsere. Genstartet og nu ser det
> ud til at virke! Nogen der har fortilfælde og evt ved hvad det kan

Min egen MBP kan godt være lidt speciel med det - nogen gange vågner den
kun af et kort tryk på power-knappen (ikke nedlukning), men ikke ved en
tilfældig tast - undrer mig meget.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-02-08 21:35

Henrik Palshøj skrev:
> [...]
> jeg låget startet den med at pulsere. Genstartet og nu ser det ud til at
> virke! Nogen der har fortilfælde og evt ved hvad det kan skyldtes???

Har haft det for få dage siden, viste sig at være en dårlig ramklods...
Ud med den og i med den gamle...

Havde også flere "Frysninger" med sort skærm ....