Nogen der ved hvad BackRow
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 28-02-08 07:07

Nogen der ved hvad det er for et program? Fandt i fm. en finder søgning
efter ACL!!!

Henrik

Fra : Morten Lind

Dato : 28-02-08 17:31

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Nogen der ved hvad det er for et program? Fandt i fm. en finder søgning
> efter ACL!!!
>
> Henrik

Det modsatte af FrontRow (nej, undskyld - jeg driller, og det er
barnligt, men jeg kunne ikke lade være - undskyld).

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-02-08 17:58

Morten Lind skrev den 28-02-2008 17:31:

> Det modsatte af FrontRow (nej, undskyld - jeg driller, og det er
> barnligt, men jeg kunne ikke lade være - undskyld).

Vasker du også hænder 300 gange om dagen? Ikke nemt med de der
tvangstanker!

Fra : Morten Lind

Dato : 28-02-08 18:37

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> Vasker du også hænder 300 gange om dagen? Ikke nemt med de der
> tvangstanker!

Nej, ikke 300 gange, men i hvert fald 10 gange (på en arbejdsdag, som
effektivt er på seks timer og niogtredive minutter). Dertil lægges to
betalte pauser á henholdsvis femten og tredive minutter, hvilket bringer
arbejdsdagen op på syv timer og fireogtyve minutter, hvilket giver
syvogtredive timer om ugen, hvilket er standardarbejdstid for arbejdere
i produktionen i dette land.

Jeg vasker så yderligere hænder i privaten - nok fem, måske seks gange
under madlavning, og så sikkert et par gange mere, så vi når nok små
tyve gange dagligt.

Du er iøvrigt selv ude om den omstændige forklaring, når du mobber
religiøst

M.

P.S. Fik du hentet og kopieret detaillerne?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-02-08 20:38

Morten Lind skrev den 28-02-2008 18:36:

> [...]
> arbejdsdagen op på syv timer og fireogtyve minutter, hvilket giver
> syvogtredive timer om ugen, hvilket er standardarbejdstid for arbejdere

Nåja, fordums tiltag som nu er en af de ting man prøver at omgøre for at
få mere arbejde ud af de hårdtslidende i samme produktion.

Seks timer og 39 minutter.... Ikke nemt at nå det hele da.

> Du er iøvrigt selv ude om den omstændige forklaring, når du mobber
> religiøst

Mig da? nænæ, men du skal da foreholdes dine udsagns
tolkningsmuligheder. Den tunge pligt påtager jeg mig gerne.

> M.
>
> P.S. Fik du hentet og kopieret detaillerne?

Det tog lidt fedten, men jeg tror det, ja.